به گزارش هنرآنلاین، پنج‌شنبه شب بارانی نهم اسفند فرهنگسرای نیاوران میزبان اجرای زنده دوئت ماکان اشگواری و امیر صارمی بود. دوئتی که پیش از این در سال 1395 آلبوم موفق "دور" را منتشر کرده بودند. صارمی و اشگواری در یک شب پر مخاطب میزبان طرفداران‌شان بودند که  آمدند تا اجرای زنده آنها را ببینند و اولین مخاطبان  آلبوم تازه هنرمندان محبوب‌شان باشند.

ماکان اشگواری خواننده مسلط و مدرس موسیقی در شب رونمایی آلبومش با همراهی امیر صارمی همکار و یار قدیمی‌اش اجرای استاندارد و با کیفیتی برای علاقمندان به نمایش گذاشتند و بعد از اجرا در کنار علاقمندان‌شان مراسم ساده انتشار آلبوم "بعد برو" را برگزار کردند.

"بعد برو" حاوی 10 قطعه جدید از این دوئت است که توسط خودشان آهنگسازی و تنظیم شده است. این آلبوم به شکل آنسامبل در استودیو صبا ضبط شده است و کاوه عابدین علاوه بر صدابرداری میکس و مسترینگ آلبوم را هم انجام داده است. تویک زادوریان هم مدیریت هنری و طراحی گرافیک کار را برعهده داشته است.

"هوس است"، "بعد برو"، "همیشه" ، "نازنده بالا"، "زمان"، "لب گریه"، "دست غمت"، "شبیه تو می‌خندم"، "بهار دلکش" و "بُدُو ُبدُو" قطعاتی هستند که در این آلبوم جای گرفتند. حافظ،بابا طاهر، ملک الشعرای بهار، ابراهیم منصفی و ماکان اشگواری سرایندگان اشعاری هستند که در این آلبوم اجرا شده‌اند.

ماکان اشگواری سال گذشته اسفند ماه آلبوم  شخصی و مستقل "برای کامیون‌ها" را منتشر کرده بود و امسال هم با تهیه کنندگی خودش و امیر صارمی "بعد برو" را با همکاری شرکت نشر و پخش جوان منتشر کرد.