به گزارش هنرآنلاین، کاوه آفاق که به تازگی سومین آلبوم رسمی‌اش با عنوان "لوتوس" را منتشر و روانه بازار موسیقی کشور کرد، شامگاه گذشته با اجرای قطعات خاطره‌انگیزش به همراه قطعاتی از آلبوم تازه منتشرشده‌ در تالار بزرگ وزارت کشور به روی صحنه رفت و با مخاطبانشان دیدار کرد.

این خواننده با اجرای قطعه "خواب بازی" به روی صحنه آمد و از هوادارانش به عنوان فرهیخته ترین و بزرگ ترین مهمانان کنسرتش تقدیر کرد و گفت تک تک مخاطبانم فرهیخته و بزرگ هستند چون اینگونه نبود، موسیقی دیگری گوش می کردند و امشب اینجا نبودند.

از نکات قابل‌توجه این کنسرت، اجرای قطعه محبوب "شال" با همخوانی تماشاگران از ابتدا تا انتهای اجرای این قطعه بود و کاوه آفاق در انتهای اجرا، بخشی از این کار را با همخوانی علاقه‌مندان و بدون همراهی ارکستر، اجرا کرد و خطاب هوادارانش گفت: امشب بسیار خرسندم که به کنسرت شما آمده ام.

همچنین آفاق از حاضران در سالن خواست هنگام اجرای قطعه "ترافیک" از آلبوم تازه منتشرشده "لوتوس" با موبایل‌هایشان فیلم‌برداری کنند تا موزیک ویدیو این قطعه از نگاه دوربین هوادارانش در تمامی زاویه ها در یک کنسرت ساخته و منتشر شود.

او گفت: شاید اولین بار باشد که کلیپی  با تصویربرداری و کارگردانی هزاران هوادار در یک کنسرت منتشر خواهد شد.

از نکات دیگر این اجرا، همخوانی تماشاگران با قطعاتی اجرایی از آلبوم تازه منتشر شده چون "ژن"،"ترافیک"، "تورفتی" بود که کاوه آفاق به این موضوع در اجرای این قطعات اشاره و از مخاطبانش تشکر کرد.

در این کنسرت 21 قطعه اجرا شد. قطعات "خواب بازی"، "بیگانه"، "تو رفتی"، "عطر تو"، "عبور نو"، " اتاق آبی"، "پرانتز"، "ای تو زیبا"، "کلنجار"، "شال"، "شهر من کو"، "ماسک"، "فلوکستین"، "ترافیک"، "بدرود"، "ژن" ، "دل"، "حق"، "تو (گلادیاتور)" و "غم بی‌پایان" ازجمله قطعات اجرایی در این کنسرت بود.

پیام زمانی (درامز)، آندره خاچیکیان (گیتار الکتریک)،مهرداد حامدی (گیتار بیس)، شهاب آفاقی (گیتار آکوستیک و بک وکال)، یزدان آهی (دیوان و سازهای ابداعی) و آرمان تبریزیان (گیتار و بک وکال) اعضای ارکستر کاوه آفاق را به سرپرستی آرمان مهربان (پیانو و سینتی‌سایزر) تشکیل می‌دادند.

مجید مظفری، بانیپال شومون و آراد آریا ازجمله مهمانان این کنسرت بودند.