سرویس موسیقی هنرآنلاین: محسن ابراهیم‌زاده خواننده پاپ در آخرین شب سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در برج میلاد تهران روی صحنه رفت. این خواننده دوشنبه شب دو سئانس در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

قطعه نخست "پای ثابتم" نام داشت و در ادامه ابراهیم‌زاده ضمن خوشامدگویی به حاضران در سالن، در جملاتی گفت: به کنسرت خود خوش آمدید و خوشحالم توانستم بار دیگر شما را در این قاب زیبا ببینم؛ از خدا می‌خواهم امشب همان محسنی باشم که شما انتظار دارید.

او در ادامه هم گفت: برای نخستین بار است که در جشنواره موسیقی فجر اجرای برنامه دارم و امیدوارم بتوانم در کنار خوانندگان دیگر افتخار این را داشته باشم و در این دوره از جشنواره رتبه خوبی کسب کنم.

"تیمار"، "غلاف"، "بوی بارون"، "این دل رفت"، "گرداب"، "میشی فداش"، "شبگرد" از جمله قطعاتی بودند که به اجرا درآمد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

ابراهیم‌زاده در ادامه اجرای این قطعات گفت: تشویق‌های شما برای ما معیار و مقیاس این است که ما چقدر توانسته‌ایم به شما انرژی خوب بدهیم. بنابراین از شما عزیزان تقاضا دارم هر اندازه که از اجرای یک قطعه لذت می‌برید ما را تشویق کنید تا کم و کاستی‌های خود را بدانیم و برطرف کنیم. ما باید خوب اجرا کنیم و به شما انرژی بدهیم نه اینکه از شما انرژی بگیرم.

او در ادامه افزود: بسیاری از عزیزان معتقدند که محسن ابراهیم‌زاده از طریق پارتی‌بازی توانسته در ورزشگاه 100 هزار نفری اجرای کنسرت داشته باشد. اما خدمت این دوستان عرض می‌کنم پارتی من خدا است و از خدا ممنونم.

"عاشق شدم"، "دونه دونه "، "بی‌قرار" و "گلپونه" از جمله کارهایی بودند که بسیار مورد استقبال حاضران در سالن قرار گرفت.

او بعد از اجرای این قطعات گفت: تلاش من این است با اضافه‌کاری که وظیفه خود می‌دانم تنظیمات جدیدی روی قطعات انجام بدهم تا علاوه بر متفاوت بودن نسبت به کارهایی که منتشر شده، دوستان لذت بیشتری از آن ببرند.

از دیگر قطعاتی که مورد توجه بود "شب‌های عاشقی" نام داشت و ابراهیم‌زاده این قطعه را به عزیزانی تقدیم کرد که دیگر در کنار ما نیستند و پر کشیدند.

او همچنین شهادت جمعی از حافظین مرزهای میهن اسلامی در جاده خاش-زاهدان را تسلیت گفت و از حاضران در سالن تقاضا کرد برای شادی روح این عزیزان دعا کنند.

رضا لمعانی (گیتار)، فارق آزادیان (تار)، امید مولودی (گیتار الکتریک)، سیاوش کریمی‌نژاد (درامز)، سینا متولی (پرکاشن)، آرمان تیرماهی (گیتاربیس)، کارن زیاری (کیبورد)، فرشید حکیمی‌فر (کیبورد) عارف اسکندری (ساکسیفون) از نوازندگان این گروه بودند.