سرویس موسیقی هنرآنلاین: علیرضا طلیسچی شب گذشته شنبه 27 بهمن ماه در سئانس ابتدایی و پازل بند در سئانس دوم در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه رفتند.

طلیسچی در ابتدای این اجرا قسمتی از قطعه ی جدید خود با نام "آخرش قشنگه" را اجرا کرد که با استقبال خوبی مواجه شد. در ادامه با قطعات سینگل خود که در این مدت از او منتشر شده نبض سالن را به دست گرفته و تا پایان این انرژی ادامه یافت.

یکی از قطعاتی که بسیار در این کنسرت درخواست می شد "دقیقه‌هام" بود که سالن را بعد از اجرا منفجر کرد.

نفس کی بودی تو ، قرار نبود، به خودم بد کردم، اتفاقی دیدمت، میرم پی کارم، عزیزی، ای داد بر من، آخرش قشنگه، دیوونه ی دوست داشتنی و… از قطعات اجرا شده در این کنسرت بودند.

مهراد حیدری، مرسل وطنی،حسن اکبریان ، آرتین زمانی، محمد عارف، امید فرهودنیا، کامیار عبدی، امیرحسین ازموده نوازنده های گروه و امیربهادر دهقان رهبر ارکستر علیرضا طلیسچی در این کنسرت بودند.

گروه پازل بند در دومین سئانس این جشنواره در حالی روی صحنه رفت که طبق روال شب های گذشته به دلیل متفاوت بودن اجرای قبلی در سئانس ابتدایی کنسرت با تاخیر برگزار شد.

اولین قطعه اجرایی این کنسرت "دلارام" بود که جزو تک آهنگ های پرطرفدار این خواننده محسوب می شد و همین مسئله در ابتدا باعث شد تا تماشاچیان سالن با هیجان خاصی این کنسرت را با تشویق‌های خود پیش بردند.

بعد از اتمام این قطعه علی رهبری یکی از خوانندگان گروه بعد از خوش آمدگویی به حضار شهادت تعدادی از نیروهای سپاه پاسداران در جریان حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

"دلداده" دومین قطعه اجرایی این کنسرت بود. نکته‌ای که در میان اجرا مشهود بود، تفاوت زیاد تنظیم استودیویی قطعات با اجرای زنده بود، که بطور محرز شنونده برای تشخیص آهنگ نیاز به شنیدن ثانیه‌هایی از ملودی داشت تا متوجه شود کدام قطعه در حال اجراست و با آن بتواند هم‌خوانی کند.

قطعه "بی تاب" پایان‌بخش این اجرا در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر بود.

قایق کاغذی، من حالم خوش نیست، دلارام، "چشم چشم"، "عشقت که باش""بی‌تاب"، "جاده" و.. از دیگر قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شد.

سعید جامع نوازنده درامز، حمید یزدان فر گیتارباس، سهراب ستاری گیتاراسپانیش، نوید رهنما نوازنده پرکاشن، میلاد دهقان، نیما عباسی از اعضای این گروه موسیقی پازل بند بودند که این گروه را همراهی کردند.