سرویس موسیقی هنرآنلاین: سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در حالی چهارشنبه غروب آغاز به کار کرد که افتتاحیه رسمی این رویداد در بخش پاپ در برج میلاد با اجرای بهنام بانی در دو سئانس همراه بود.

اولین قطعه اجرایی این کنسرت "من هنوز دوست دارم" بود که جز پرطرفدارترین قطعات این خواننده است و بعد از اجرا با استقبال فوق العاده حضار رو به رو شد.

بانی ضمن خوش آمدگویی از حضار خواست انرژی خود را تا انتهای برنامه به همین شکل حفظ کرده و او را همراهی کنند.

هشت نوازنده در این کنسرت به رهبری حامد برادران، برنامه اجرا کردند و یک قطعه موسیقی ترکی نیز اجرا و از سوی مردم استقبال شد.

"من هنوز دوست دارم"، "صد سال"، "قرص قمر"، "وای دل بی قرارم"، "دل نکن"، "علاقه خاص"، "عاشقم کرده"، "من یه دیوونم" و... قطعات اجرایی برای این کنسرت بودند. یکی دیگر از قطعات پرطرفدار این هنرمند "ماه عسل" نام دارد که تیتراژ ابتدایی برنامه "ماه عسل" به مجری گری احسان علیخانی بود.

علیرضا ثنایی گیتار الکتریک، علی رنجور سالوکیه ویولن، میلاد جوزی گیتار باس، محمد صالح کیوانلو درام، اکبر شهریاری پرکاشن، هومن آزما کیبورد، حامد برادران پیانو، هادی جداری ساکسیفون اعضای ارکستر بهنام بانی را تشکیل می‌دادند.

خواننده دامغانی موسیقی پاپ در سال‌های اخیر قطعات "اخماتو وا کن"، "بسمه"، "همه دنیام"، "عاشقم کرده"، "چی بگم"، "من یه دیوونم"، "علاقه خاص"، "زیبای بی همتا"، "بیخیال"، "بیا اینجا"، "مرز دیوونگی"، "زندگیمون قصه نبود"، "فصل عاشقی"، "ای کاش" را به صورت تک آهنگ منتشر کرده است و از میان آن‌ها قطعاتی چون "علاقه خاص"، "من یه دیوونم"، "چی بگم" و "عاشقم کرده" بیشتر مورد توجه قرار گرفته است و در طول این کنسرت حضار این چند قطعه را دائم درخواست می‌کردند.