سرویس موسیقی هنرآنلاین: سامان احتشامی نوازنده پیانو و آهنگساز درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود به هنرآنلاین توضیح داد: روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارم. چند پروژه در دست برای ساخت و ضبط دارم.

او گفت: اول از همه مشغول کار روی یک پروژه نمایشی به نام "کدو قلقلی و دیو" هستم. در این پروژه افتخار دارم به‌عنوان آهنگساز و مسئول ضبط صداها حضور دارم. این نمایش توسط اردشیر کشاورزی به پیشنهاد داود رشیدی 45 سال پیش در تئاتر شهر اجرا و با اقبال عمومی روبرو شد. "کدو قلقلی و دیو" این بار با نویسندگی مجدد و کارگردانی رضا بابک در حال تهیه و تولید است.

او ادامه داد: سوسن مقصودلو، رضا بابک، حمید جبلی، راضیه برومند، هوشنگ قبانلو، فریبا متخصص و کامیار محبی از حمله بازیگرانی هستند که تا این لحظه برای حضور در این نمایش انتخاب شده‌اند و مشغول همکاری هستند، اما هنوز مشخص نشده صداهای در حال تولید و ضبط در چه قالب و شکلی منتشر خواهند شد.

این هنرمند بیان داشت: احتمال دارد در قالب تئاتر، انیمیشن و یا حتی نسخه سینمایی استفاده شوند که این اتفاق بعدتر مشخص خواهد شد. "کدو قلقلی و دیو" برای کودکان و نوجوانان و در سلیقه این قشر اسا و بی‌شک برای بزرگسالان هم حسی نوستالژیک دارد.

احتشامی تاکید کرد:  جدا از این نمایش، پروژه‌های زیادی در دست ساخت دارم که یکی از آنها "پهلون پنبه" است که در آن 15 نقش توسط ابراهیم شفیعی بازی خواهد شد. من نیز به‌عنوان هماهنگ کننده و ضبط صدا حضور دارم. این کار توسط محمد درویش نوشته شده است.

 این آهنگساز اضافه کرد: همچنین یک کار دیگر با ارکستر در حال انجام دارم که جزئیات بیشتر آن را بعدتر اطلاع رسانی خواهم کرد، چرا که هنوز پروسه مجوز آن ببه طور کامل طی نشده است.