به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری "ساز آواز"، آلبوم "هنوز پاییز است" یکی از تازه‌ترین آثار استاد کیهان کلهر است که محتوای آن بر اساس همکاری‌های متعدد این هنرمند مطرح موسیقی کشورمان با مجموعه "رامبرانت تریو" شکل گرفته است. ضمن اینکه از چندی پیش هم برنامه ریزی‌هایی انجام گرفته بود تا توسط موسسه "ساز آواز" آلبومی از اجراهای مشترک گروه با کیهان کلهر در ایران منتشر شود.

مجموعه "رامبرانت تریو" متشکل از رامبرانت فرایش نوازنده پیانو، تونی اورواتر نوازنده کنترباس و وینسنت پلژر نوازنده سازهای کوبه‌ای از سال 2011 فعالیت خود را با کیهان کلهر آغاز و از همان زمان تاکنون نیز کنسرت‌هایی متعددی را با این هنرمند در فستیوال‌های معتبر اروپایی برگزار کرده‌اند. این مجموعه شهریور ماه سال 96 نیز کنسرت مشترکی را در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار کردند که این برنامه‌ها نیز با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد.

آلبوم "هنوز پاییز است" با هنرمندی کیهان کلهر و "رامبرانت تریو" توسط موسسه فرهنگی هنری "ساز آواز" در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد. مرحله پیش فروش اینترنتی نسخه فیزیکی اثر نیز از روز دوشنبه 15 بهمن ماه از طریق سامانه "تیوال" آغاز می‌شود.