به گزارش هنرآنلاین، پس از دو سال سکوت، سرانجام آلبوم جدید گروه کاکو بند به مرحله انتشار رسید و این اثر با هفت قطعه در اختیار دوستداران موسیقی قرار خواهد گرفت. 

سبک خاص و تعریف متفاوت کاکو بند از موسیقی تلفیقی و مرزبندی نامحدودی که برای مخاطبانش در نظر دارد، باعث شده آثار کاکوبند برای هر شنونده با هر سلیقه و نگاهی جالب توجه باشد.  دغدغه اصلی این گروه حضور در بازار جهانی موسیقی است.

آلبوم دوم کاکو بند "دنیای نو" با همین ذهنیت و به منظورگسترش مخاطبان این گروه و این سبک در جغرافیای جهانی وغیر هم زبان تهیه و تولید شده است و دلیل سکوت دو ساله گروه مطالعه و تحقیق در این باب بوده است.

 برنامه ریزی انتشار جهانی این اثر نیز با جدیت تمام انجام شده  و قرار است از طریق سامانه‌های جهانی نشر موزیک در اختیار دوستداران و علاقه‌مندان به موسیقی قرار بگیرد.

کاکوبند در این آلبوم از نیما صرافی مهر به عنوان آهنگساز، تنظیم کننده، میکس و مسترینگ، امیر علیزاده مشاور تنظیم،آهنگسازی، طراحی ریتم و صدا و پویا صرافی مهر ملودی ساز و مشاور در آهنگسازی و تنظیم برای فرایند تولید "دنیای نو" بهره برده است. خوانش آوای این قطعات به عهده نیما و پویاصرافی مهر بوده است.

کنسرت کاکو بند پس از مدت ها دوری از صحنه با شمایل جدید و اجرای قطعات آلبوم جدیدشان پنجشنبه 9 اسفند در سالن وزارت کشور برگزار خواهد شد و بلیت فروشی آن نیز از ساعت 16 روز دوشنبه 8 بهمن در سایت TIK8 آعاز خواهد شد.