سرویس موسیقی هنرآنلاین: "رقص روی شیشه" جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی با فضایی عاشقانه و اجتماعی است که به کارگردانی مهدی گلستانه و بر اساس طرحی از ابوالفضل کاهانی و به قلم طلا معتضدی نوشته شده و از روز چهارشنبه 10 بهمن ماه منتشر و پخش خواهد شد.

این سریال 26 قسمت خواهد داشت و در یک اقدام متفاوت برای هر قسمت از این سریال یک خواننده انتخاب شده است. رضا صادقی، بابک جهانبخش، محمد علیزاده، مهدی مقدم، مهدی یغمایی، محمد زندوکیلی، رضا بهرام، انوشیروان تقوی و هوروش بند از جمله خوانندگانی هستند که حضورشان در این سریال قطعی شده است.

همچنین تیتراژ اصلی و ابتدایی این سریال توسط گروه ماکان باند خوانده خواهد شد، حضور 26 خواننده ایرانی در هر قسمت حرکتی بی سابقه بوده و تا به حال در هیچ سریالی دیده نشده است.

بهرام رادان، مهتاب کرامتی، امیر آقایی، اکبر زنجانپور، نگار فروزنده، حمیدرضا پگاه، مهرداد صدیقیان، میترا حجار، هدی زین العابدین، حامد کمیلی، ستاره اسکندری، بیتا فرهی، سحر قریشی، همایون ارشادی، ترلان پروانه، علیرضا زمانی نسب، عیسی یوسفی پور، سیاوش چراغی پور، ابوالفضل میری، جواد یحیوی، احسان عباسی، بیژن افشار، عباس توفیقی، هانی صالحی، پانته‌آ کیقبادی، نگار جعفری، مجتبی واشیان، دلساکریم زاده، احسان سعادتی، دانیال کریمی‌، مریم نصرتی، دنیا انبیر و حسین شمس رضوی در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تاکنون تمام بازیگرانی که به این پروژه پیوسته بودند، مقابل دوربین رفته‌اند و یکی از نقش‌های کلیدی این سریال را مهتاب کرامتی بر عهده دارد و همچنین اولین حضور خود در شبکه نمایش خانگی را تجربه می‌کند.

مهدی گلستانه پیش از این درباره این سریال گفته است: سریال "رقص روی شیشه" یک ملودرام اجتماعی در مورد مهاجرت است و همچنین ستایش خانواده؛ به لحاظ کارکتر هم با سریال "عاشقانه" متفاوت است زیرا بازیگران معروف‌تری در این سریال حضور خواند یافت. برای اینکه این سریال موفق شود باید از بازیگران چهره استفاده شود که 2 بازیگر تازه کار هم در این سریال حضور خواهند یافت.