سرویس موسیقی هنرآنلاین: کنسرت امیر عباس گلاب دوشنبه 24 دی در دو سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

این کنسرت که در ادامه تور ایرانگردی این خواننده پاپ بود به تهیه کنندگی شرکت "اکسیرنوین" به مدیریت محمدرضا خانزاده اجرا شد.

گلاب در این اجرای خود با ارکستری تقریباً متفاوت و همچنین قطعاتی که تا حدودی دستخوش تغییر شده بودند به استقبال مخاطبانش رفت.

یکی از قطعات ابتدایی این برنامه "فقط برو" بود، اثری خاطره‌انگیز برای طرفداران امیر عباس گلاب چون این اولین آهنگی بود که او منتشر کرد و با آن به شهرت رسید.

قطعات "تو از کجا پیدات شد"، "لعنت"، "بانو جان" و "سادس" سایر قطعاتی بودند که در ادامه اجرا شد. تا اینکه بالاخره انرژی سالن با اجرای قطعه "گونه" بالا رفت. یکی دیگر از کارهای عاشقانه و جدید این کنسرت هم قطعه "صدای بارون" بود که چندی پیش منتشر شده بود.

گلاب برای این برنامه علاوه بر قطعات محبوب خود برای اولین‌بار اجرای قطعه "دعوا" را هم آماده کرده بود، اثری که چندی پیش منتشر شد و فضای متفاوت آن باعث استقبال طیفی از طرفداران این خواننده و باعث نقد طیف دیگری شد که از او درخواست قطعات آرام و عاشقانه دارند. همین موضوع باعث شد که گلاب در این کنسرت هم روی صحنه اعلام کند که می‌تواند قطعات آرام و غم‌انگیز فقط تولید کند اما برای سلیقه‌های مختلف نسبت به اجرای آثار گوناگونی اقدام می‌کند.

یکی از اتفاقات جالب این کنسرت حضور خواننده مهمان یعنی تاجبخش بود که برای نوازندگی پیانو روی صحنه حاضر شد و در قطعه "قبل از تو" با امیر عباس گلاب همخوانی کرد.

این خواننده نهایتا پیش از اجرای بخش‌هایی از قطعه "ستایش 2" که به پیشنهاد رضا تاجبخش آن را خواند گفت: خیلی‌ها از صفر شروع کردند ولی من از زیر صفر شروع کردم!

در نهایت اجرای او با قطعه "بریم دریا" به پایان رسید.

فرزاد رضایی (نوازنده گیتار الکتریک)، عرفان قوی قلب (نوازنده پرکاشن و هندپن)، سهراب رمضان‌زاده (نوازنده درامز)، آرین قیطاسی (نوازنده ساکسوفون)، علی آقایی (نوازنده گیتار الکتریک)، علی دینی (نوازنده پیانو)، امیرعلی رحمانی (نوازنده دیجیریدو)، عرفان پاشا (نوازنده ویولن) و کیان دارات (نوازنده بوزوکی) به رهبری مهیار رضوان اعضای ارکستر این خواننده را تشکیل می‌دادند.