به گزارش هنرآنلاین، رحیم شهریاری خواننده پاپ آذربایجانی یکشنبه 9 دی ماه در حالی در برج میلاد روی صحنه رفت که رونمایی از آلبوم جدیدش "آذربایجان" را با همراهی دوستدارانش جشن گرفت.

همزمانی کنسرت شهریاری با کریسمس و حضور تعداد زیادی از ارامنه در سالن برنامه باعث شد این کنسرت با تِم کریسمس برگزار شود. کنسرت او با اجرای قطعات جدید آلبوم "آذربایجان" همراه بود و در ادامه با اجرای قطعات فولکلور آذری و آثار پاپ پرطرفدار مثل "باخ باخ"، "لاله لر"، "علی بالا" و... شب شاد برج میلاد را ساخت.

شهریاری در ابتدای صحبت‌های خود گفت: امشب مفتخریم که در حضور شما دوستداران موسیقی آذربایجانی از آلبوم جدیدم رونمایی کنیم. آلبومی که برایش بیش از صد میلیون تومان هزینه شده و تنها دلخوشی ما این است که شما آن را گوش می‌کنید و از آن لذت می‌برید.

وی با اشاره به حضور بیش از بیست ساله گروه "آراز" در عرصه موسیقی آذربایجانی گفت: بیش از بیست سال است که در ایران و همه جای دنیا موسیقی آذربایجانی را فریاد زده‌ام و افتخار می‌کنم که این موسیقی و مخاطبانش همیشه وفادارترین مخاطبان را در سراسر دنیا داشته است. یک ماه دیگر در "سن خوزه" و کالیفرنیا کنسرت بزرگی را برگزار خواهم کرد و اجرا در تبریز و تمدید کنسرت تهران (15 اسفند در برج میلاد) اجراهای امسال من را تشکیل می‌دهند.

این خواننده سپس پشت پیانو نشست و قطعاتی چون "کوچه لر"، "ساری گلین" و... را اجرا کرد که با همخوانی دوستداران موسیقی همراه بود.

وی گفت: سال‌های زیادی را قبل از ورود رسمی به فضای موسیقی در مراسم‌های خصوصی به اجرای برنامه می‌پرداختم و باور کنید آن‌قدر انرژی داشتم که شش الی هفت ساعت برنامه را یک‌نفس می‌خواندم و امروز احساس می‌کنم که چقدر خوب می‌شد اگر بتوانیم در سال جدید یک کنسرت شش‌ساعته را در تهران برگزار کنیم. خود من برای یک اجرای اینچنینی به‌شدت انرژی دارم و همه سعی‌ام را برای این برنامه خواهم داشتم که روی صحنه برود.

اجرای ترانه "یاشا آذربایجان" که همه حاضرین در سالن به صورت ایستاده آن را با رحیم شهریاری همخوانی کردند آخرین بخش کنسرت این خواننده در شب شاد و پرانرژی برج میلاد بود.

موسسه "کامیاب بهاران" به تهیه‌کنندگی علی حق‌شناس برگزارکنندگان کنسرت رحیم شهریاری بودند.

این اجرا در انتها به خانم بیماری که قرار بود پس از این کنسرت در بیمارستان برای جراحی بستری شود، تقدیم شد.