به گزارش هنرآنلاین، اپرا – نمایش "هفت شهر عشق" با بازی محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، اندیشه فولادوند، ابوالفضل پورعرب، نسیم ادبی، محمد ساربان، افسانه پاکرو و پانته آ بهرام که قرار بود در تاریخ 2، 3 و 4 دی‌ماه در سالن وزارت کشور روی صحنه برود، برای سه شب دیگر تمدید شد.

تاریخ‌های جدید این برنامه به ترتیب 6، 7 و 8 دی‌ماه اعلام شده‌ است و بلیت فروشی این سه شب از فردا دوشنبه 26 آذر آغاز خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت از سایت "ایران کنسرت" اقدام کنند.

سالار عقیلی، روزبه بمانی و روزبه نعمت اللهی خواننده‌های این اپرا نمایش هستند. نویسنده و کارگردان این اثر محمد عبدی‌زاده است و منصور دانشور نیز آهنگسازی و خلق این اثر را بر عهده داشته است. علی آقایی نسب و مرضیه مهدی زاده نیز تهیه کنندگان این اثر نمایشی هستند.

ارکستر سمفونیک تهران به صورت زنده موسیقی این اثر را روی صحنه اجرا خواهد کرد و حدود 200 نفر از بازیگران و هنرمندان حرکات فرم در این اجرا به ایفای نقش خواهند پرداخت.

نشست خبری این برنامه با حضور عوامل و بازیگران اپرا – نمایش "هفت شهر عشق" روز سه شنبه همین هفته برگزار خواهد شد که جزئیات آن در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.