سرویس موسیقی هنرآنلاین: کنسرت مانی رهنما خواننده پاپ با همراهی رضا تاج‌بخش به‌عنوان نوازنده پیانو روزهای ششم و هفتم دی‌  ساعت 20 در سالن خلیج‌فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

رهنما درباره اجرای پیش رو به هنرآنلاین توضیح داد: دو شب آوازی با پیانو رضا تاج‌بخش خواهیم داشت. در این کنسرت که اجرا و کارگردانی آن توسط همسرم صبا راد صورت می‌گیرد، گلچینی از تمام آلبوم‌هایم به‌اضافه تک ترک‌هایی که تا به امروز از من منتشر شده اجرا می‌شود. همچنین چند قطعه که برای فیلم‌های سینمایی یا سریال‌ها خوانده‌ام جزو رپرتوار اجرایی ما خواهد بود.

او ادامه داد: سورپرایز این شب برای مخاطبانم، اجرای آلبوم جدیدم با نام "با خودم می‌رقصم" است  که پنج سال زمان برای تولید آن صرف شد. این آلبوم که از 11 قطعه تشکیل شده است در کنسرت رونمایی خواهد شد. در این آلبوم با چهره‌های زیادی همکاری داشته‌ام که به دلیل کثرت اسامی نمی‌توانم نام کسی را بیاورم، چرا که ممکن است نام کسی از قلم بیافتد.

رهنما اضافه کرد: فضای کار آلبوم "با خودم می‌رقصم" نسبت به سایر آثار من و در بخش‌هایی نظیر ملودی، شعر و سازبندی تفاوت زیادی دارد و فرم جدیدی در کارنامه کاری من خواهد بود. از لحاظ سازبندی و تنظیم یک مقدار به‌روزتر شده است، اما از کلیت آثار من دور نیست. 

او در ادامه با اشاره به اجرا در فرهنگسرای نیاوران گفت: با وجود این که در اکثر سالن‌های تهران اجرا داشته‌ام، علاقه زیادی به فرهنگسرای نیاوران دارم. فضای خودمانی و دوستانه‌ای که در آنجا حکم‌فرماست برایم لذت‌بخش‌تر از دیگر سالن‌هاست. درنتیجه برای چهارمین بار در این سالن کنسرت خود را در یک‌شب و هر شب یک سئانس روی صحنه خواهم برد.

این خواننده در پایان گفت: درواقع این کنسرت برای مردم است و انتخاب ما هم از بین آثاری بود که موردتوجه و محبت مردم قرار گرفت. رضا تاج‌بخش نوازنده است و سورپرایزهایی هم از لحاظ صحنه اجرا خواهیم داشت. سعی ما این است که فضای خوبی ایجاد کنیم.