به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گروه، آلبوم موسیقی " شعر زن " به آهنگسازی و تنظیم نسترن هاشمی و با صدای حسین علیشاپور روانه بازار شد.

این آلبوم شامل 10 قطعه به نام‌های تا رهایی (شعر از سیاوش کسرایی)، حضور (تک‌نوازی سنتور بیات ترک)، تصنیف هدیه برای خاک (شعر از سیاوش کسرایی)، گذر، دوباره گفتگو، تک‌نوازی تار، ضربی بوسلیک، شور تا راک، تک‌نوازی سنتور، غبار و تصنیف شعر زن (شعر از حسین منزوی) است،

بهاره فیاضى و هامان منصورى (نوازندگان تار)، کاوه معتمدیان (نوازنده کمانچه)، کریم قربانى و نگار نوراد (نوازنده ویولنسل)، معتمد سامانى (نوازنده عود)، فرزاد موسوى (نوازنده بم تار)، نازنین پدرثانى (تمبک و کوزه)، میلاد قریشى (سازهاى کوبه‌ای)، سام خواجه وند (نوازنده دف)، بهاره فیاضى (تکنواز تار) و نسترن هاشمى (نوازنده سنتور) در تهیه این آلبوم همکاری کرده‌اند.

نسترن هاشمی سرپرست و آهنگساز این آلبوم، از شاگردان استاد محمدرضا لطفی، اردوان کامکار و..... سالهاست که عمر خود را صرف نوازندگی سنتور و آموزش این ساز کرده است.

هاشمی در توضیح این آلبوم نوشته است: " زن ... موسیقی ... جامعه ... آهنگسازی ... حضور ... چشم انداز ... حرف تازه ... اصالت ... این‌ها همگی واژگانی هستند که سالیان است ذهن مرا به خود مشغول کرده‌اند. موسیقی مسیری است که وقتی قدم در آن می‌گذاری، عاشقانه به استقبال تمامی پیچ و خم‌هایش می‌نشینی. شعر زن روایت زنی است در همین نزدیکی ... "

آلبوم " شعر زن " توسط موسسه فرهنگی – هنری ماهور منتشر شده است و علاقمندان می‌توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه کنند.