به گزارش هنرآنلاین، علی قمصری نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی پس از اجرای پرمخاطب پروژه "شط رنج" در تهران و شهرهای مختلف اروپایی، پاییز و زمستان سال 97 با همراهی مجموعه "همنوازان حصار" تازه‌ترین پروژه موسیقایی خود را در قالب تور کنسرت‌های "آنگاه نگاه گاه آه" برگزار کرد.

این پروژه با کنسرت شهر رشت در تاریخ ۸ آذر آغاز شده و تا پایان دی ماه نیز ادامه پیدا خواهد کرد. این در حالی است که وی روزهای 2 و 3 دی ماه در تالار رودکی تهران میزبان علاقه مندان موسیقی ایرانی در قالب این پروژه ملی خواهد بود.

"آنگاه، نگاه، گاه، آه" روایتی موسیقایی از مجموعه ساخته‌های جدید علی قمصری است که با اشعاری از هوشنگ ابتهاج، احسان افشاری، خوانندگی بهادر صحت و همراهی نوازندگان شناخته شده کشورمان در قالب گروه "همنوازان حصار" به صحنه می‌رود.

در این پروژه علی قمصری نوازنده تار و دیوان، بهادر صحت خواننده، کامران منتظری نوازنده تمبک، امیر فرهنگ اسکندری نوازنده عود، اشکان مرادی نوازنده کمانچه، سوگل شیری نوازنده ویولنسل، کاوه تسعیری نوازنده آلتو، علیرضا عقیقی نوازنده تار و مروارید حسینی نوازنده سه تار گروه نوازندگان "همنوازان حصار" را تشکیل می‌دهند. این در حالی است که گروه "هامین" به مدیریت سید علی میر محمدی به عنوان مجموعه برگزار کننده کنسرت تهران و علیرضا علیخانی مدیر اجرایی، در کنار گروه "همنوازان حصار" حضور دارند.

طبق برنامه ریزی‌های انجام گرفته پروژه "آنگاه، نگاه، گاه، آه" به ترتیب روز 8 آذر در رشت، روز 10 آذر در گرگان، روز 14 آذر در تبریز میزبان علاقه مندان موسیقی بود، این در حالی است که گروه "همنوازان حصار" روزهای 22 آذر در همدان، 23 آذر در همدان و 25 آذر در زنجان نیز کنسرت‌هایی را در قالب این پروژه برگزار می‌کنند. گروه پس از این اجراها روزهای 2 و 3 دی ماه در تهران، 10 دی در اصفهان، 13 دی در قزوین، 19 دی در کرمانشاه و 20 دی در صحنه اجراهای خود را ادامه می‌دهد.

بلیت فروشی کنسرت "آنگاه، نگاه، گاه، آه" علی قمصری در تالار رودکی تهران از روز چهارشنبه 21 آذر ماه آغاز و علاقه مندان برای تهیه بلیت و حضور در این اجرا می‌توانند به سامانه "ایران کنسرت" مراجعه کنند.