سرویس موسیقی هنرآنلاین: اولین کنسرت گروه تندر در سال 97 روز چهارشنبه 28 آذرماه در یک شب و یک سئانس در سالن ایوان شمس برگزار خواهد شد.

اردوان انزابی‌پور سرپرست و خواننده گروه تندر درباره اجرای پیش رو به هنرآنلاین توضیح داد: این اجرا بیست و یکمین اجرا از زمان تأسیس گروه ما در هشت سال پیش و اولین اجرا در سال جاری است. علت این تأخیر در برگزاری کنسرت در سال 97، کار روی آلبوم جدید گروه بود.

او ادامه داد: آلبوم سوم ما این روزها در مراحل میکس و مسترینگ نهایی است. یکی از قطعات این آلبوم را با نام "بزن ساز" چندی پیش در فضای مجازی به‌صورت سینگل منتشر کردیم که بازخورد خوبی داشت. یک سینگل تِرَک دیگر هم بعد از انتشار آلبوم در فضای مجازی منتشر می‌کنیم که جزئیات بیشتری از آن نمی‌توانم اعلام کنم.

انزابی‌پور اضافه کرد: ما در کنسرت پیش روز منتخبی از آلبوم‌های گروه را اجرا خواهیم کرد. به این ترتیب بخشی از قطعاتی که در این کنسرت اجرا خواهند شد شامل Rockin’ Man، Enjoy The Press، Mr. Morgan Neither You Nor، We Sold It!، Bootlicker و Once Again، "فروریز"، "بزن ساز" و "قهرمان" از آلبوم فارسی گروه است. علاوه بر این سه تا چهار قطعه از رپرتوار این کنسرت برای اولین بار به گوش مخاطب خواهد رسید.

او تأکید کرد: گروه ما معمولاً در اجراهایش با توجه به شرایط و حال و هوای گروه و به فراخور کاری که انجام می‌دهند کانسپتی را برای کنسرت در نظر می‌گیرد که معمولاً از نام یکی از قطعات گرفته می‌شود. برای این کنسرت هم نام "فروریز" را در نظر گرفته‌ شده که نام یکی از قطعات در رپرتوار اجرایی است.

سرپرست گروه تندر در پایان گفت: ما برای انجام کنسرت به سالن‌های بزرگ نیاز داریم، اما سالن‌های بزرگ هزینه زیادی دارند. طبیعی است که هزینه زیاد هم اسپانسر می‌خواهد ولی هیچ شرکتی حاضر نمی‌شود برای اجرای ما در سالن‌های بزرگ سرمایه‌گذاری کند. در نتیجه کنسرت ما در مجموعه فرهنگی برج آزادی یا سالن‌های کوچک‌تر برگزار می‌شود.

اردوان انزابی‌پور (سرپرست، خواننده و نوازنده گیتار الکتریک)، محمد برزیده (نوازنده گیتار الکتریک و خواننده)، بیتا صادقی (نوازنده گیتار الکتریک)، کاوه وزیری (نوازنده گیتار باس و هم‌خوان) و آیدین انزابی‌پور (نوازنده درامز) اعضای گروه تندر برای این کنسرت خواهند بود.