سرویس موسیقی هنرآنلاین: آرش احمدی‌نسب آهنگساز، نوازنده تار، سه‌تار و عود در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: بی‌تردید صداوسیما می‌تواند برای ترویج موسیقى اصیل ایرانى مؤثر باشد. آنچه باعث آسیب جدی در روش مدیریت بخش موسیقى صداوسیما شده است، نوع نگاه مناسبتى به موسیقى و به خدمت گرفتن مجریان خاص موسیقى است.

احمدی‌نسب ادامه داد: هنرمندان متفکر و مستقل در این بخش به خدمت گرفته نمی‌شوند و اگر هم بشوند، مداوم نیست و به‌صورت فصلی است و چون شرایط برای همه هموار نیست، بى‌تردید نوعى خاص از موسیقى و تفکر موسیقایی می‌تواند در آنجا کار کند.

این نوازنده تأکید کرد: رسانه بزرگى چون صداوسیما باید گوش و ذهن مخاطب خود را با موسیقى اصیل ایرانى بیشتر آشنا کند و البته باید به سلایق دیگر نیز توجه کند.

احمدی‌نسب گفت: به نظر من در حال حاضر این سازمان آنچنان که باید به موسیقى اصیل ایرانى در شان هفتاد میلیون ایرانى توجه نمی‌کند و باید نظر مدیران سازمان نیز در این زمینه بررسى شود.

این آهنگساز در ادامه افزود: متأسفانه فضای شنیداری فضای خوبى نیست؛ اما مردم بسیار به موسیقى خوب و موسیقى اصیل علاقه‌مند هستند و اگر اثری خوب ارائه شود،  آن را بسیار دوست خواهند داشت، چون صاحب تشخیص هستند باید تلاش کرد و اثری در شان موسیقى، هنرمند و مردم تولید کرد.