سرویس موسیقی هنرآنلاین: اواخر هفته گذشته ایام عزاداری ماه‌های محرم و صفر به پایان رسید و از این پس هنرمندان عرصه موسیقی در سالن‌های تهران میزبان هواداران خود خواهند بود. در این مدت برخی هنرمندان تمام تلاش خود را برای تولید و انتشار تک آهنگ کردند تا بتوانند در اجراهای پیش رو با دستی پر ظاهر شوند.

هنرمندان از اواسط آبان ماه تا اوایل دی‌ماه فرصت دارند کنسرت‌های خود را در تهران و شهرستان‌ها روی صحنه ببرند و سپس مجدداً در اوایل دی‌ماه به خاطر جشنواره موسیقی فجر فعالیت خود را به مدت یک ماه تا پایان جشنواره در استودیوهای شخصی بگذرانند.

موسیقی پرطرفدار پاپ که نوجوان و جوانان زیادی را به سمت خود جلب می‌کند شاهد اجراهای متفاوتی است که در میان آن‌ها محسن ابراهیم‌زاده با سه شب اجرا در فواصل زمانی مختلف گوی سبقت را از دیگر رقبایش می‌رباید.

ابراهیم‌زاده در جدیدترین اجرای خود پس از اجرا در ورزشگاه آزادی به مناسبت بازی کاشیما و پرسپولیس استارت اجراهای تهران را در ژانر پاپ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران  زد و در ادامه به برج میلاد می‌رود.

قطعات "دورهمی"، "شبگردی"، "امشب"، "برداشت رفت"، "مگه داریم"، "درد دل"، "غلاف"، "این دل رفت"، "پای ثابتم"، "شب‌های دیوونگی"، "بوی بارون"، "چقدر زود" و "کجایی" از قطعاتی است که محسن ابراهیم‌زاده در کنسرت ارومیه برای مخاطبان اجرا خواهد کرد.  ابراهیم‌زاده از ابتدای فصل زمستان در چندین شهر مختلف ایران کنسرت اجرا کرده است.  

رضا لمعانی نوازنده گیتار، کارن زیاری کیبورد، سیاوش کریمی‌نژاد درامز، مجید ترکاشوند ساکسیفون و فارق آزادیان تار، آرمان تیرماهی گیتاربیس، حسام متولی پرکاشن، امید مولودی گیتار الکتریک و فرشید حکیمی کیبورد این خواننده را در این برنامه همراهی خواهند کرد.

این کنسرت ابتدا در تاریخ 20 آبان در دو سئانس 19 و 22 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و سپس در روزهای 3 و 4 آذرماه ساعت 18 و 21 در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد.

امید جهان

امید جهان پسر مرحوم محمود جهان که تاکنون دو آلبوم "پسر جنوبی" و "پاپتی" را در سال 83 و 85 وارد بازار موسیقی کرد در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه می‌رود.

"جمال جمالو"، "اشکله جونوم"، "نگاهت"، "جیلی بامبو"، "من تو رو می خوام"، "دیر اومدی"، "چه راحت"، "سمیه"، "یا رسول الله"، "چشمات" و "پلاک اروند" از قطعاتی است که این هنرمند در کنسرتش اجرا می‌کند.

امید جهان که پیش از این با انتشار قطعات و آلبوم در بین مخاطبان محبوب شد تور جدید کنسرت‌های خود را آغاز کرده است. این کنسرت روز 26 آبان ماه ساعت 19 و 22 میزبان هوادارانش در سالن میلاد خواهد بود.

امید حاجیلی

امید حاجیلی، استاد دانشکده موسیقی در دو تاریخ ۲۸ و ۲۹ آبان ماه  به دیدار هواداران خود در سالن میلاد خواهد رفت.

حاجیلی در این کنسرت قطعات "مجنون"، "بمب عشق"، "وقت گل نی"، "ای داد"، "ترک دیار"، "دلبر"، "رفتم از دست"، "حالا"، "وای وای"، "کوچه لر"، "نقش جمال"، "افتاد" و "اقاقیا" از آلبوم "حاجیلیتو" را برای مخاطبان اجرا می‌کند.

محمدرضا مرادی، امید حاجیلی، فرهاد جهانی، امید جامع، ناصر عبدالهی و سمیه سلیمی ترانه این قطعات را سروده‌اند و حمیدرضا مرادی، امید حاجیلی و محمدرضا جوادی موزیک آن‌ها را نواخته‌اند همچنین امید حاجیلی، محسن شریفیان، ناصر عبدالهی و محمدرضا مرادی تنظیم آثار را بر عهده دارند. این کنسرت در دو شب متفاوت در دو سئانس 19 و 22 برگزار خواهد شد.

محسن میرزاده

محسن میرزاده روز 30 آبان قطعاتی از موسیقی مقامی خراسان را به شکل فیوژن از موسیقی سنتی و پاپ در تالار وحدت روی صحنه می‌برد.

در این اجرا که به همت موسسه فرهنگی هنری "فروغ فلق" برگزار می‌شود، مجید نظام‌ضیا تنظیم و رهبری ارکستر را بر عهده دارد و علاوه بر اجرای قطعات که در چند قطعه با کنسرت قبلی تفاوت دارد، بخش‌هایی به اجرای حرکات آیینی و محلی منطقه خراسان اختصاص یافت است.

این خواننده موسیقی پاپ که سعی دارد معرف بخشی از موسیقی مقامی خراسان با زبان موسیقی فیوژن باشد، آلبومی را که منتخبی از آثار پرطرفدار او در سال‌های اخیر است و تعدادی از آن‌ها در شبکه‌های مختلف تلویزیونی پخش شده آماده انتشار دارد و به دنبال تهیه‌کننده‌ای برای انتشار این آلبوم است. این کنسرت ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار می‌شود.

سیمین غانم

سیمین غانم روزهای 1 و 2 و سپس 8 آذرماه در تالار وحدت، ویژه بانوان روی صحنه می‌رود.

در این اجرا که هر روز طی یک سئانس اجرا می‌شود، غانم چون همیشه برنامه‌ خود را با قطعه‌ای در مدحِ حضرت علی (ع) آغاز می‌کند و پس از آن تعدادی از قطعاتِ خاطره‌انگیزِ خود چون "گل گلدون من"، "سیب"، "آسمان آبی"، "مرد من"، "گل پامچال"، "بی‌قرار" و "حلقه" را به همراه قطعاتی جدید که خودش آهنگ‌سازی کرده، اجرا می‌کند.

نوازندگانی که در این کنسرت خواننده قطعات معروفی چون "گل گلدون من"، "سیب"، "مرد من"، "پرنده" و "قلک چشات" را همراهی می‌کنند عبارت‌اند از سارا احمدی (دف)، آزاده شمس (ویولن)، آرمینا جعفری (درامز)، فروغ فضلی (پیانو) و ارغوان منتظری (فلوت). این کنسرت‌ها ساعت ۱۴ در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

مهدی یراحی

مهدی یراحی بعد از اجرا در مجتمع تالار شهر قزوین در تاریخ 1 آذرماه در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه می‌رود.

یراحی در این کنسرت مجموعه‌ای از قطعه‌های جدید و قدیم  از جمله "بیست و یک روز بعد" و  "آینه قدی" را به همراه تعدادی از تک قطعه‌های پرطرفدارش را برای مخاطبان اجرا می‌کند.

"نگو نگفتی" و "نفس" از جمله تک قطعه‌های پرطرفدار این خواننده جوان موسیقی پاپ است که اجرای آن‌ها در هر کنسرت با استقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان او روبه‌رو می‌شود. همچنین "آشوب"، "عطر تو"، "امپراتور"، "آینه قدی"، "مثل مجسمه"، "شال‌گردن"، "بی‌دفاع" و "تو که می‌رفتی" از دیگر قطعه‌های پرطرفدار یراحی است. این کنسرت ساعت 18 و 22 در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

سامان جلیلی

این خواننده جوان که به‌تازگی دومین آلبومش را با عنوان "چه حال خوبیه" منتشر کرده در تاریخ 2 آذر در برج میلاد روی صحنه خواهد رفت.

"تشویش"، "شعله در"، چی میشه"، "حرف دلم"، "سربه هوا"، "حبس ابد"، "اعتراف"، "بهونه"، "کلنجار"، "دست بردار"، "به جون تو"، "حالم بده" و " مرد" قطعات اجرایی در این کنسرت خواهند بود. این کنسرت ساعت 18 و 21 در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

محمد علیزاده

محمد علیزاده روزهای 2 و 3 آذرماه در برج میلاد به روی صحنه خواهد رفت.

علیزاده در این کنسرت‌ها قطعاتی چون "یه آدم دیگه‌ای"، "برگرد"، "برادر"، "تو بری بارون"، "این اولین باره"، "گاهی بخند"، "کجا میری"، "عشقم این روزا"، "بی‌معرفت"، "فکرشم نکن"، "بیمارم"، "بی‌حوصله، "خستم"، قطعه تیتراژ برنامه تلویزیونی "ماه عسل" امسال، "تصمیمتو بگیر"، "همینه که هست"، "چهل درجه" و "جز تو" را اجرا ‌خواهد کرد.

اعضای ارکستر علیزاده را امیرحسین اویسی رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد، علی‌ شهبازی نوازنده گیتار الکتریک، اشکان موسوی نوازنده و سولیست ویولن، بهمن میرزازاده نوازنده بوزوکی و گیتار، محمد شعبانی نوازنده پرکاشن، اشکان صدیق‌آذر نوازنده لانچ پد، علی‌ پورنگهبان نوازنده گیتار بأس، ایمان ذاکری نوازنده درامز، داوود اریکه نوازنده ساکسیفون، کلارینت و فلوت، پوریا فیروزی نوازنده کیبورد و همچنین کیانوش علی‌محمدی همخوان و بک وکال تشکیل می‌دهند.

این خواننده طی دو سئانس 18 و 21 در سالن همایش‌های برج میلاد اجرا خواهد کرد.

علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی روز 7 آذرماه تازه‌ترین کنسرت خود را در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌کند.

طلیسچی که به‌تازگی قطعه "میرم پی کارم" را منتشر کرده است در این کنسرت مجموعه‌ای از قطعات جدید و خاطره‌انگیز خود را اجرا می‌کند. "بگو نه"، "قرار نبود"، "رد داده بودی"، "دقیقه‌هام"، "نفس کی بودی"، "اتفاقی دیدمت"، "عزیزی" و.. از جمله قطعات اجرایی این خواننده در کنسرت آذرماه است. این کنسرت در دو سئانس 18 و 22 در برج میلاد برگزار می‌شود.

آوای موج

گروه آوای موج بوشهر به سرپرستی محسن آقایی و خوانندگی علی عباسی در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

قطعاتی که در این کنسرت اجرا می‌شوند برگرفته از موسیقی هرمزگان، بوشهر و خوزستان است. موسیقی بوشهر وام گرفته از موسیقی اقوام است. با توجه به اینکه در بوشهر منطقه‌های لُرنشین از جمله شبانکاره، لیراوی، ریزجم وجود دارد، در این کنسرت علاوه بر موسیقی کردی قطعه‌هایی از موسیقی لری همراه با رقص چهار دستمال اجرا می‌شود.

همچنین قطعه‌های شاد "چوپی"، "مجنون"، "رؤیا"، "اِشکِله"، "یاربالا" و "خیام خوانی" و موسیقی عروسی بوشهری که با موسیقی واسونک و بیت خوانی شیرازی تلفیق شده است ازجمله قطعه‌های شادی هستند که در بخشی از این کنسرت اجرا می‌شود.

در این اجرا محسن آقایی (نی انبان)، مهدی گلستان (دم دم)، سید علیرضا فرحی بزرگ (ضرب و تمپو)، سید سهند امامزاده‌ای (دایره)، سید سیاوش مهیمنیان آزاد (تمپو)، امیرحسین ماهینی (عود)، سعید گلابتون (تمبورین) و فرهاد گلگون (دمام)، علی عباسی را در اجرای قطعات همراهی می‌کنند. این کنسرت روز 7 آذرماه ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

مهدی جهانی

مهدی جهانی پاپ در جدیدترین کنسرت خود با هوادارانش در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به تاریخ 8 آذرماه دیدار خواهد کرد. از "کوه درد"، "چقدر تنهام"، "مدیونم به تو"، "ای جونم"، "آروم آروم"، "عادت کردم"، "آدم بدی نبودم" و "شدی دیوونه" و... قطعات اجرایی این کنسرت خواهند بود.

مجتبی طبیبی (گیتار و ماندولین)، امیر پرویزی (پرکاشن)، سروش عدل (گیتار الکتریک)، استیو آوانسیان (درامز)، مصطفی شعبانی (ساکسیفون)، کیوان فرشید نیا (بیس) اعضای ارکستر مهدی جهانی را به رهبری ایمان درخشنده نوازنده کیبورد اعضای گروه این خواننده را شامل می‌شوند.

کنسرت این هنرمند ساعت 19 و 22 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه می‌رود.

رضا یزدانی

رضا یزدانی در آستانه 20 سالگی فعالیت خود در بازار موسیقی روز 23 آذرماه در برج میلاد روی صحنه می‌رود. این کنسرت قرار است منتخبی از قطعات خاطره‌انگیز یزدانی و خصوصاً آثاری باشد که کمتر یا هرگز در کنسرت‌های او اجرا نشده‌اند.

تا پیش از این کنسرت هم دو قطعه و دو موزیک ویدئوی جدید با صدای یزدانی منتشر می‌شود. تور کنسرت‌های بیست سال با رضا یزدانی نیز بعد از اجرای تهران در شهرهای مختلف ایران هم روی صحنه خواهد رفت. کنسرت یزدانی روز 23 آذرماه در دو سئانس 18 و 21 در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد.

رحیم شهریاری

رحیم شهریاری خواننده موسیقی پاپ تازه‌ترین کنسرت خود را در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌کند. این خواننده که در هفته‌های گذشته اجراهایی را در چهار شهر "اورنج سیتی"، "سن‌دیه‌گو"، "مونترال" و "ونکوور" تجربه کرده است، برای کنسرت تهران برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای انجام  داده است.

رحیم شهریاری روز 9 دی‌ماه آخرین کنسرت‌های تهران را پیش از آغاز جشنواره موسیقی فجر در برج میلاد روی صحنه می‌برد.

او در این کنسرت‌ گلچینی از آلبوم‌های "منه گوره"، "یاواش یری" و آلبوم‌های قبلی اجرا و تقدیم علاقه‌مندان خواهد کرد. شهریاری این روزها آثاری را برای انتشار تهیه و تولید کرده‌ است که به‌زودی نسبت به انتشار آن‌ها اقدام خواهد کرد، آثاری که قطعاً برایشان وقت و انرژی زیادی صرف شده است.

در این کنسرت محمدحسین افشاری (نقاره)، حبیب طاهریان (نقاره)، پیمان حمیدی (پیانو و سینتی سایزر)، حمزه شهریاری (کلارینت)، محمد زبری (درامز)، امیل عباسی مهر (گیتار باس)، بهمن میرزا زاده (تار و گیتار)، معصومه شجاعی (همخوان)، رها حکمی (همخوان)، شیما اصلانی (همخوان)، سویل یوسفی (همخوان) از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

این کنسرت ساعت 18 و 21 برگزار خواهند شد.

ارکستر سمفونیک رسانه هنر

ارکستر سمفونیک رسانه هنر روز 21 آبان ماه در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت. در این اجرا سولیست ویولن مریم مدنی و سولیست فلوت مونا طاهریان خواهد بود. آخرین باری که ارکستر سمفونیک خصوصی "رسانه هنر" در تالار وحدت به اجرای برنامه پرداخت 25 اسفندماه سال گذشته بوده است.

ارکستر سمفونیک خصوصی رسانه هنر به رهبری امیر پدرام طاهریان و با حضور مریم مدنی به‌عنوان کنسرت مایستر روز ساعت 21:30 در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

ارکستر سرزمین خورشید

ارکستر سرزمین خورشید به رهبری عباس عامری، کنسرت مایستری دانیال جورابچی و خوانندگی سیامک صانعی، در تاریخ 28 آبان در تالار رودکی روی صحنه خواهد رفت.

ارکستر سرزمین خورشید متشکل از نوازندگان خردسال و بزرگ‌سال با رپرتواری متفاوت از موسیقی ملیت‌های مختلف باهدف صلح و دوستی میان فرهنگ‌های مختلف میزبان مخاطبان خواهد بود. کنسرت به‌صورت فول ارکستر و کوینتت برگزار خواهد شد و دانیال جورابچی به‌عنوان کنسرت مایستر در دومین اجرای این ارکستر حضور دارد.

یکی از قطعات اجرا به‌صورت با کلام در قالب لالایی پدرانه، به‌صورت ارکسترال با ترانه از محیا رساله، با صدای سیامک صانعی و آهنگسازی عباس عامری اجرا خواهد شد. از دیگر قطعات اجرایی می‌توان به قطعه‌ی remembrance ساخته‌ی مجید کیانی اشاره کرد که در پارت نهایی کنسرت اجرا می‌شود.

امین عطایی (ویولن)، امید همدانی (ویولن‌سل)، سینا کلوت (ویولا) و آیدا رازمند (فلوت ریکوردر) سولیستان این اجرا را شامل می‌شوند. علی واقف (پیانو)، کوروش مویدی راد (گیتار)، دانیال عبدالحمیدی (فلوت)، سحر شاطری (تیمپانی)، عرفان رحیمی، شهاب فارسی (کوبه‌ای) به همراه ارکستر بزرگ زهی با هنرمندی: دانیال جورابچی، امین عطایی، زنبق طبیب زاده، آزاد روشن میدان، محمدمهدی شاهین، پارسا اصل فلاح، مینا رهبر ایزدی، نگار زاهدی، پوریا نصرتی، احسان اکبری، میلاد کاظمی، صبا ناصری فر، هستی ابراهیمی یگانه (ویولن یک)، مجید کیانی، بزرگمهر صفورا، ملیکا نعمتی، نگین مکری، بنفشه روحی، نوید شاکری، محمدعلی مهری، سارا فیض‌آبادی، شبنم تنهایی، سارا سراج، امیرحسین گودرزی، نسترن کیان، محدثه علایی (ویولن دو) سینا کلوت، اشکان نظر، سعید عبادوز، حسن دمان، مهتاب حسین زاده، یگانه راوشی (ویولا) امید همدانی، مریم حیدر، میلاد جعفری، مریم کبریتی، مژگان امیر سرودی، رضوانه ناطقیان (ویولنسل) در اجرا حضور دارند.

این کنسرت ساعت 20:30 در تالار رودکی برگزار می‌شود.

ارکستر سمفونیک تهران

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی تازه‌ترین کنسرت خود را با اجرای قطعه ماندگار "نی‌نوا" و چند اثر دیگر در تالار وحدت تهران برگزار می‌کند.

در این کنسرت قطعاتی چون "نی نوا" به آهنگسازی حسین علیزاده و تک‌نوازی نی پاشاهنجنی، "سایه‌روشن" اثری برای کنترباس و ارکستر به آهنگسازی و تک‌نوازی کنترباس مهدی کلانتری، "کنسرتو عود" به آهنگسازی و نوازندگی عود ارسلان کامکار، "مرثیه‌ای برای یک درد ممتد" به آهنگسازی علی بیرنگ و تک‌نوازی ویولن پدرام فریوسقی و "فانتزی اورتور پل" به آهنگسازی مهران روحانی برای مخاطبان اجرا می‌شود.

این کنسرت روز 23 آبان ماه ساعت 21:30 در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.

گروه برزیلی شورو لیوره

با حضور سفیر برزیل در ایران، گروه موسیقی برزیلی "شورو لیوره" دوشنبه 21 آبان در فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‎رود.

در این برنامه اعضای گروه "شورو لیوره" به اجرای موسیقی "شورو" می‎پردازند.  "شورو" سبکی در موسیقی برزیل است که سابقه‎ای بیش از 150 سال دارد. این سبک یکی از سبک‎های محبوب و نمادی از شخصیت ملی کشور برزیل است. این گونه موسیقی،  آمیزه‎ای از هارمونی‎های اروپایی، موسیقی روستایی برزیل، موسیقی محلی و تمپوی آفریقایی است.

اعضای گروه موسیقی "شورو لیوره" عبارتند از: رکودو باندولیم، نوازنده ماندولین، انریکه نتو، نوازنده گیتار هفت سیم، جورج کاستا، نوازنده گیتار شش سیم، مارسیو ماریینو، نوازنده کاواکینیو، والریو خاویر، نوازنده تمبورین. این گروه در نظر دارد علاوه بر اجرای قطعات معاصر کلاسیک، رپرتوار جدیدی را نیز اجرا کند.

کنسرت موسیقی "شورولیوره" از کشور برزیل دوشنبه ساعت 20 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

شاهودالاهو

گروه موسیقی شاهو دالاهو از منطقه زلزله‌زده سرپل ذهاب به سرپرستی فرخ یادگاری و خوانندگی سیروس احمدی 26  آبان ساعت 20 هم‌زمان با سالروز زلزله کرمانشاه در تالار رودکی تهران کنسرت اجرا می‌کند.

در این کنسرت توسط هنرمندان منطقه زلزله‌زده سرپل ذهاب قطعات؛ دلیران ایران‌زمین، درفش کاویان، ساربان، خزان، مردان خدا، ساقیا، ساقی‌نامه، هر کسی کسی دارد، ای وطنم گر تونبی، جان بی جمال جانان و شادمانه‌های کردی  و ... برای مخاطبان اجرا می‌شود.

هنرمندان گروه شامل نوازندگان تنبور: فرخ یادگاری، فرهاد خاموشی، پویا یادگاری، رامین امیری، بهزاد کرمی، شیرین خاموشی، علی کمالی و مهدی حقیقی، نوازنده کمانچه: ملیحه مرادی، نوازنده دف: امید ابراهیمیان هستند.

گروه همایون

کنسرت گروه موسیقی همایون به سرپرستی و آهنگسازی حسین پرنیا و خوانندگی سروش مظفری با عنوان "همزبانی" برگزار می‌شود.

در این کنسرت که حسین پرنیا سرپرستی، آهنگسازی و سنتور نوازی آن را بر عهده دارد، سروش مظفری به آواز خواهد پرداخت. صائب کاکاوند (تار و سه تار)، ساسان بازگیر (عود)، میلاد مرادی (کمانچه و آلتو)، احسان لیوانی (نی)، رامین ملکی (دف) و پژمان پرنیا (تنبک و سازهای کوبه‌ای)، دیگر اعضا و هنرمندان گروه هستند.

سروش مظفری، کارشناس موسیقی و آوازخوان عضو خانه موسیقی و خانه هنرمندان کشورمان است که همکاری با اساتیدی چون همایون خرم، داوری، مسقطی، صدیف، میلاد کیائی، کامبیز روشن‌روان، حسن ناهید، کیوان ساکت، ناظم پور و...را در پرونده هنری خود دارد. همچنین حضور در ارکستر ملی، گروه همایون (حسین پرنیا)، گروه قمر (نوید دهقان)، ارکستر وزیری (ساکت)، ارکستر بامداد (رضوی)، گروه خورشید (مجید درخشانی)، گروه چکاوک، آوای فاخته، فارابی و سخنرانی در نمایشگاه کتاب، سخنرانی و اجرا در دانشگاه موسیقی روسیه، سخنرانی و اجرا در دانشگاه موسیقی پکن، کنسرت در کازان روسیه و...از دیگر فعالیت‌های اوست که البته بسیار متنوع‌تر و گسترده‌تر در بخش‌های مختلف هنری داخل و خارج کشور حضور داشته است.

کنسرت "همزبانی" گروه همایون 25 آبان ساعت 19:30 در سالن سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

گروه گلبانگ

گروه موسیقی گلبانگ به سرپرستی و آهنگسازی بهناز ذاکری و خوانندگی علیرضا وکیلی منش، 3 آذر در تالار وحدت اجرا می‌کند. در این اجرا موسیقی دستگاهی ایرانی (در دستگاه همایون و مایه دشتی) توسط هنرمندان گروه نواخته می‌شود.

در این کنسرت بهناز ذاکری سرپرست و آهنگساز و نوازنده سنتور، علیرضا وکیلی منش آواز، آوا پازوکی همخوان، نازیلا لقاء نوازنده تار و همخوان، مرتضی صنایعی نوازنده نی و همخوان، آزاده لقاء نوازنده کمانچه و همخوان، جلال پورسعید نوازنده بم تار، دف  و  همخوان، سعید بهرامی نوازنده عود و همخوان، کامران یعقوبی نوازنده تنبک و همخوان  هنرنمایی می‌کنند.

این کنسرت ساعت 21 در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

گروه راستان

گروه موسیقی راستان به سرپرستی آزاده امیری و خوانندگی فاطمه ساغری 4 آذر در تالار وحدت کنسرت ویژه بانوان اجرا می‌کند.

در این کنسرت قطعات افتخار آفاق از عارف، رنگ سه‌گاه از درویش خان، مکن ای دوست و نبود ز رخت قسمت ما غیر نگاه از شیدا، از غم عشق تو از علی‌اکبر خان شیدا، سرو بلند از پرویز مشکاتیان، رنگ از موسی معروفی، چنان مستم از محمدرضا لطفی، خزان و بیا ساقی از حسین علیزاده، رفتم در میخانه از عارف قزوینی و آهنگ محلی به قربون خم زلف سیاهت توسط هنرمندان گروه نواخته می‌شود.

مریم ملأ نوازنده تنبک، لیلا ظهیرالدینی نوازنده عود، مهزاد خردمند نوازنده کمانچه و صبا رمضان نوازنده دف در این اجرا هنرنمایی می‌کنند. این کنسرت ساعت 14 در تالار وحدت برگزار خواهد شد.