سرویس موسیقی هنرآنلاین: کیوان ساکت، آهنگساز و نوازنده درباره اجراهای جدید خود به هنرآنلاین گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم و قرار است به‌زودی در تهران و شهرستان‌ها به صحنه رویم.

ساکت ادامه داد: بخش اول این کنسرت‌ها به بداهه‌نوازی سه‌تار و بخش دوم به دونوازی تار و پیانو اختصاص دارد که در این بخش به همراه دکتر سروش عازمی‌خواه به اجرای برنامه می‌پردازیم. در بخش آخر این کنسرت به همراه اعضای ارکستر وزیری به صحنه می‌رویم.

این آهنگساز تأکید کرد: در این کنسرت‌ها برای هر برنامه یک رپرتوار متفاوت و کاملاً جدید را از ساخته‌های خودم اجرا خواهیم کرد. "بهار دیگر"، "بی‌کاروان کولی"، "افسانه"، به همراه چند قطعه کلاسیک قدیمی و چند سازوآواز ازجمله برنامه‌هایی اجرایی این کنسرت‌ها هستند.

ساکت خاطرنشان کرد: در این کنسرت از سازهای فلوت، ویولن یک، ویولن‌سل، کنترباس، تارباس، کمانچه، تنبک، پیانو و.... استفاده می‌شود و احسان احمدی، مصطفی دیتگردی، فرید آقا محمدی، مهرداد آهنچیان، امید زارعی، مازیار محمدی، علی محمدی، اشکان مرادی، سیاوش بهراد، سیاوش ساکت و... به‌عنوان نوازنده حضور دارند.

این آهنگساز گفت: بهنام ابوالقاسم (نوازنده پیانو)، سروش عازمی‌خواه (نوازنده پیانو)، اسحاق چگینی (نی)، محمد دلنوازی (عود)، اشکان مرادی (کمانچه)، کیارش ساکت (تار)، سالار زمانیان (نوازنده تار)، مهدی غلامی (نوزانده دف) و علی‌اکبر خادم (نوازنده تنبک) در این اجراها ما را یاری خواهند کرد.