سرویس موسیقی هنرآنلاین: هنرمندان همچون سایر اقشار همواره در فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی حضور پررنگی داشته‌اند و چند سالی است که با به راه افتادن موج پیاده‌روی اربعین سعی کرده‌اند، با حضور در این مراسم به مقام شامخ سالار شهیدان ادای احترام می‌کنند. محمد گلریز خواننده‌ای که نوای خاطره‌انگیزش در گوش نسل‌های پس از انقلاب باقی‌مانده است با حضور در این حرکت عبادی به جمع زائرین پیاده اباعبدالله الحسین پیوسته است.

گلریز در خصوص انگیزهای شرکت در پیاده‌روی بزرگ اربعین امسال گفت: چندی پیش توفیق شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی عظیم را پیدا کردم و توانستم از نزدیک شکوه و عظمت این حماسه الهی را درک کنم. خدا را شاکرم و از اینکه توانستم در این جمع حضوری دوباره پیدا کنم، احساس جوانی و سرزندگی می‌کنم.

وی بیان کرد: پیوستگی در این راهپیمایی یکی از نشانه‌های عظمت و بزرگی امام حسین (ع) است که تمام عاشقان خود را در این راه قرار داده است. بعضی‌‌‌‌‌‌‌ها با پاهای تاول‌زده و خون‌آلود از راه برنمی‌‌گردند و این راه را مصمم و استوار ادامه می‌دهند. در هر موکب عزیزانی هستند که از زائران حضرت سیدالشهدا پذیرایی می‌کنند و هیچ چشم‌داشتی ندارند.

خواننده سروده‌های انقلابی گفت: زائران حرم سیدالشهدا در مسیر، وقتی بنده را می‌بینند، مرا مورد لطف و مهر خود قرار می‌دهند و وقتی می‌بینند هنرمندان نیز در این راه قدم گذاشته‌اند، هنرمندان را از خود می‌دانند.

او اضافه کرد: خیلی خوب بود مسئولان در مورد راهپیمایی بزرگ اربعین، شرایطی را مهیا می‌کردند که تمام هنرمندانی که علاقه به حضور در این حماسه را دارند به‌صورت منسجم و سازماندهی‌شده، در غالب یک کاروان در این مسیر قدم بگذارند. برای تمام هم‌وطنانم آرزوی سلامتی و آرامش می‌کنم و از خدا می‌خواهم که شرایط را برای آرزومندان زیارت حرم سیدالشهدا (ع) مهیا فرماید.