سرویس موسیقی هنرآنلاین: نازلی سلطان‌زاده خواننده گروه دلیار درباره اجرای پیش رو گروه به هنرآنلاین، گفت: این سومین همکاری من با گروه دلیار به سرپرستی ندا بهزاد است. اولین اجرای من با این گروه 20 آذر سال گذشته، دومین اجرا روز 12 تیرماه امسال و سومین همکاری ما در فرهنگسرای نیاوران خواهد بود.

او ادامه داد: این کنسرت به‌صورت مشترک با دو خواننده متشکل از بنده و خانم عاطفه نوروزی روی صحنه می‌رود و به شکلی تهیه شده است که هرکدام از ما دو قطعه اجرا کرده و نفر بعدی روی سن خواهد رفت. با این تفاوت که قطعات من همگی شاد فولکلوریک بوده و قطعات خواننده دیگر پاپ است. همچنین در انتهای برنامه یک قطعه به‌صورت مشترک با صدای من و نوروزی اجرا خواهد شد.

سلطان‌زاده به رپرتوار اجرایی اشاره کرد و گفت: "باغ مولوی" (بندری)، "کابوکی" (کوردی)، "فریده" (آذری)، "آی جونم" (شیرازی) رپرتوار من در این کنسرت است و "آتش‌ترین بانو"، "سجاده" و "مجنون" رپرتوار اجرایی نوروزی هستند. ضمن آنکه قطعه "شانه" به‌صورت مشترک توسط من و خواننده دیگر به دو زبان فارسی و آذری اجرا خواهد شد.

تنظیم قطعات کنسرت بر عهده محمد امیر ارجمند است و تهیه‌کنندگی آن را محسن اعتماد زاده بر عهده دارد. سرپرست گروه و نوازنده درامز: ندا بهزاد، گیتار باس: آرمیتا سلیمی، گیتار الکتریک: نگین پارسا، کمانچه: کیمیا نیک پور فرخ، فلوت: ماهسیما فلاحی، ویولن: آذین نصرتی،قانون: سحر میرهاشمی، پرکاشن: سمانه گلکار و پیانو: یاسمن ناصری اعضای گروه دلیار در این کنسرت هستند.

این کنسرت روز جمعه 18 آبان ماه ساعت 21 در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.