سرویس موسیقی هنر آنلاین: قاسم افشار خواننده پاپ درباره آخرین فعالیت‌های خود به هنرآنلاین گفت: تعدادی قطعه آماده کردیم با یک تیم بزرگ که قرار است برخلاف جریان موجود تنها آن را به‌صورت قابی و نه به شکل معمول یا همان پک سی دی در کتاب‌فروشی‌ها سطح شهر پخش و به فروش برسانیم.

او ادامه داد: در حال حاضر فضای موسیقی بخصوص موسیقی پاپ شرایط بدی دارد و عملاً آلبومی یا منتشر نمی‌شود و اگر هم منتشر شود به فروش نخواهد رسید، درنتیجه یا باید آن را به‌صورت اینترنتی یا تک آهنگ منتشر و به فروش برسانیم، اما با تصمیم کلی که با گروه داشتیم قرار بر این شد که به‌صورت قابی منتشر و پخش شود.

افشار همچنین گفت: سال‌ها پیش من با مشورت یکی از دوستانم تصمیم گرفتم قطعه‌ای را برای محرم اجرا کنم، این مسئله مدت‌ها در ذهنم بود اما برای انجام آن مردد بودم. درواقع دلم نمی‌خواست از روی اجبار یا سفارشی این کار را بخوانم و فقط دلی باشد که درنهایت چهار سال پیش با تماس به عبدالجبار کاکایی این تصمیم نهایی و قطعه "تعزیه" بیرون آمد.

او تأکید کرد: من تمام سعی خود را کردم تا این قطعه از نوحه فاصله داشته باشد و به شکل امروز که اجراها تمام شبیه نوحه است خوانده نشود و خوشحالم که موفق هم شدم. البته این کار در زمان پخش دچار یک سری بی‌مهری‌ها شد و آن‌طور که باید شنیده نشد. خوب به خاطر دارم در آن زمان قرار بود این قطعه به‌صورت وسیع از صداوسیما منتشر شود، اما شورای شعر این مرکز با دلایل کاملاً غیرمنطقی این کار را رد کرده و هیچ‌وقت از شبکه‌ها ملی پخش نشد.

این خواننده در پایان هم گفت: یک سری قطعات ریتمیک نیز در دست ساخت دارم که بعد از ایام محرم و صفر به‌صورت سینگل و تک‌تک در فواصل زمانی مختلف منتشر خواهیم کرد.