سرویس موسیقی هنر آنلاین: مجید اخشابی خواننده موسیقی پاپ درباره کم‌کاری خود از صحنه و صداوسیما به هنر آنلاین، گفت: به دلیل مشغله‌های تحصیلی برای مقطع دکترا کمتر فرصت انجام فعالیت‌های دیگر را داشتم و در این مدت تمام‌ وقتم صرف آموزش و تحصیل‌ شد.

او ادامه داد: البته این‌یک بخش ماجرا بود. از طرف دیگر شرایط فعلی بازار موسیقی مناسب نیست و مملو از هیاهو و جنجال‌های عجیب است. شاهد این هستیم که هر چقدر آثار بخصوص در مبحث ترانه، ضعیف‌تر باشند، توجه مخاطبان بیشتری را در پی خواهد داشت. این را قبول دارم که هر کس باید کار خودش را کند، اما این‌ها را از بابت درد و دل بازگو می‌کنم و قصدم بی‌احترامی نیست.

اخشابی اضافه کرد: از مردم کشورم توقع دارم هر کلامی را شعر، هر صدایی را خواننده و هر نوایی را موسیقی ندانند و ارزشی برای گوش خود قائل باشند. من کارهایی می‌سازم که برای آن‌ها گوش آماده باشد و حرمت مخاطب را حفظ کنم.

این خواننده به قطعه "سردار بی‌سر" که اثری عاشورایی است اشاره کرد و گفت: دو سال پیش این لطف نصیب من شد تا قطعه "سردار بی‌سر" را در تحسین مقام اباعبدالله حسین بخوانم و بتوانم تحفه ناقابلی به ساحت مقدس این امام تقدیم کنم. در راستای این کار سال گذشته قطعه‌ای دیگر با عنوان "به نام نامی سر" با همکاری حمیدرضا برقه‌ای در بخش ترانه، تنظیم جواد بیات و آهنگسازی خودم آماده و منتشر کردم.

این هنرمند در پایان گفت: قطعه دیگری با نام موقت "بی شب‌به‌خیر تو" آماده کرده‌ایم که بعد از ایام تاسوعا و عاشورا منتشر می‌شود. این قطعه و چند قطعه دیگر با همکاری تیمی متشکل از احسان احمدی، رضا آبزین، علی صناور و محمد مبارکی تهیه و تولید شده است.