به گزارش هنرآنلاین، مراسم تشییع پیکر این آهنگساز و نوازنده سرشناس موسیقی، ساعت 9 صبح روز دوشنبه 20 شهریور با حضور علاقه‌مندان او از مقابل تالار وحدت به سمت آرامستان مسیحیان مسگرآباد واقع در دروازه دولاب انجام می‌شود.

در این مراسم علاوه بر خانواده و اقوام زنده‌یاد پیتر سلیمانی‌پور، همکاران و سایر هنرمندان هم با این موزیسین بی‌حاشیه و خوش‌اخلاق وداع خواهند کرد. پیتر سلیمانی‌پور پس از حدود 4 سال جنگیدن با بیماری سرطان، عصر روز شنبه 18 شهریور در بیمارستان توس تهران دار فانی را وداع گفت.

این هنرمند چند سال قبل و در مقطعی موفق شد سرطان را به زانو درآورد اما در چند ماه گذشته این بیماری دوباره بازگشت و تبدیل به متاستاز شد و نهایتاً پیتر سلیمانی‌پور جامعه موسیقی را تنها گذاشت. زنده‌یاد سلیمانی‌پور سال 1347 در تهران متولد شد و از سال 1371 به شکل حرفه‌ای به عرصه موسیقی قدم گذاشت. او طی این سال‌ها با هنرمندان و گروه‌های مطرحی در سبک‌های مختلف همکاری داشت. دایره گسترده همکاری‌ها و توانایی‌ها و شخصیت پیتر سلیمانی‌پور باعث شد تا از روز گذشته و پس از انتشار خبر درگذشتش، موجی از پیام‌های تسلیت در صفحات هنرمندان منتشر شود.