به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، آیین اختتامیه بخش موسیقی دستگاهی و کلاسیک دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یکشنبه 18 شهریورماه با معرفی برگزیدگان این بخش در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

این مراسم از ساعت ٢٠ روز یکشنبه آغاز خواهد شد که طی آن نفرات برتر بخش موسیقی دستگاهی و کلاسیک این دوره از جشنواره، در سه رده سنی"الف" (۱۵ تا ۱۸ سال: متولدین سال‌های ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۲)، "ب" (۱۹ تا ۲۳ سال: متولدین سال‌های ۱۳۷۴ تا ۱۳۷۸) و "ج" (۲۴ تا ۲۹ سال: متولدین سال‌های ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۳) معرفی خواهند شد.

قرار است در این مراسم سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان فرهنگی و هنری، اعضای هیئت داوران دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، هنرمندان و اصحاب رسانه حضور داشته باشند.

دوازدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان با دبیری هومان اسعدی و با مشارکت گسترده استادان برجسته موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران، با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری دفتر موسیقی، بنیاد رودکی و فرهنگسرای نیاوران از ۲۲ مردادماه تا ۱۸ شهریورماه سال جاری در تهران، در حال برگزاری است.