سرویس موسیقی هنرآنلاین: کنسرت-نمایش "بگو کجایی" با صدای سالار عقیلی و آهنگسازی مهیار علیزاده در ادامه پروژه "طرحی نو دراندازیم"، چهارشنبه 14 شهریورماه در آخرین شب اولین فستیوال هنری ققنوس در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس برگزار شد.

در بخش اول این اجرا حریر شریعت‌زاده با نوازندگی پیانو، سالار عقیلی را در اجرای قطعاتی همچون "سپید و سیاه" و "مرا رها مکن" همراهی کرد، سپس  در بخش دوم کنسرت-نمایش "بگو کجایی" با آهنگسازی مهیار علیزاده و خوانندگی سالار عقیلی به روی صحنه رفت. رضا موسوی در این بخش کارگردانی اثر را به عهده داشته و مارال فرجاد این  کنسرت-نمایش بود.

تم پرفورمنس دیشب کاملاً سفید بوده و حتی خود خواننده نیز این تم را رعایت کرده بود. سومین همکاری مهیار علیزاده و سالار عقیلی در حالی رقم خورد که این هنرمند پیش از عقیلی با چهره‌های شناخته‌شده‌ای نظیر محمد معتمدی، مهران مدیری و... در پروژه‌های مختلف همکاری داشته است.

فرجاد نیز در طول این برنامه و بین اجراهای عقیلی روی صحنه می‌آمد و به اجرای تئاتر می‌پرداخت. صحنه‌ای که طراحی‌اش شباهت خاصی به "شام آخر" حضرت عیسی (ع) داشت و به زیبایی اجرا می‌افزود. پویا امینی بازیگر جدید این پروژه بود.

آخرین ققنوس اهدایی از طرف شرکت ققنوس به سالار عقیلی و مهیار علیزاده تقدیم و شد و این فستیوال نوپا به کار خود پایان داد.

در این آنسامبل که سرپرستی آن بر عهده مهیار علیزاده بود،  بهنام ابوالقاسم با همراهی گروه کر 21 نفره تنال به رهبرى میلاد عمرانلو، پدرام فریوسفی (ویولن)، امین غفاری (ویولن آلتو)، پیمان حاتمى(گیتار)، مهیار طهماسبى (ویولنسل)، فرشید پاتینیان (کنترباس)، بهتاش ابوالقاسم (پرکاشن)، امیرحسین علیرضایى (دستیار آهنگساز) و نگین شکیبا (دستیار کارگردان) در این پروژه حضور داشتند.