به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه توسعه هنرهای معاصر، دومین شب کنسرت عمومی ارکستر سازهای ملی ایران با حضور محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور، سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طیبه سیاوشی شاه عنایتی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، حجت نظری، عضو شورای اسلامی شهر تهران و ... برگزار شد.

در این کنسرت، قطعات بهار دلکش، شکایت دل، دیگر چه خواهی، سازوآواز کویر، رنگ شرقی، خوش آمدی، بهار من و کل صبح و ای ایران اجرا شد و معتمدی قطعه سوگند را به درخواست مردم بدون ساز، خواند. در این اجرا، سینا جهان‌آبادی (کمانچه)، بهمن فریادرس (کمانچه)، شیما شاه‌محمدی (قیچک آلتو)، ابراهیم قائدی (قیچک بأس)، بهزاد رواقی (تار)، آزاده امیری (تار)، کوروش دانایی (تار)، داوود ورزیده (نی)، سیاوش کامکار (سنتور)، صدا سدیفی (قانون)، امین حیدری (عود)، بهنام ابوالقاسم (پیانو)، آرش ضرابی (کنترباس)، وحید اسداللهی (نقاره و دایره) و وحید قنبری (تنبک) اعضای ارکستر را تشکیل دادند.

در پایان این اجرا، با حضور رئیس دفتر رئیس‌جمهوری و معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل منطقه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد با اهدای هدایایی به علی‌اکبر قربانی و محمد معتمدی از ارکستر سازهای ملی ایران و این خواننده قدردانی شد.

محمد معتمدی در این اجرا گفت: برگزاری این دو شب کنسرت در بوستان آب‌وآتش، نشان داد برگزاری کنسرت در فضای باز، برای مردم هیچ خطری ندارد. از موسسه توسعه هنرهای معاصر به خاطر پیشگامی در برگزاری این رویداد، همچنین از منطقه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد و مدیران هنری به خاطر حمایت از برگزاری کنسرت و نیروی انتظامی که برای امنیت این برنامه تلاش کردند؛ قدردانی می‌کنم. اجرای این کنسرت، نقطه عطفی در امور فرهنگی شهر تهران است و امیدوارم این برنامه‌ها تکرار شود و اجرای برنامه‌های دیگر هنرمندان را نیز شاهد باشیم.

این خواننده از حضور متمدنانه مردم در این برنامه تشکر کرد و گفت: این کنسرت یک نقطه عطف اجتماعی در شهر تهران است و مردم به‌خوبی با این رویداد همراهی کردند.