سرویس موسیقی هنرآنلاین: با نزدیک شدن به روزهای پایانی تابستان و فرا رسیدن ماه‌های محرم و صفر خوانندگان موسیقی پاپ و سنتی کشورمان سنگ تمام گذاشتند و در این ماراتن چند روزه با اجرای کنسرت‌های پرانرژی شب‌های موسیقایی پایتخت را رقم می‌زنند.

بهنام بانی با تمدید کنسرت‌هایش در دو شب پیاپی و در چهار سئانس در 4 و 5 شهریورماه در برج میلاد تهران به دیدار دوستداران خود خواهد رفت. این اجرا آخرین اجرای بهنام بانی پیش از شروع ماه محرم و صفر خواهد بود.

کنسرت گروه ماکان بند نیز که پیش از این با استقبال خوب مخاطبان موسیقی مواجه شده بود بار دیگر تمدید شد و این گروه جوان به خوانندگی رهام هادیان و امیر مقاره در سه شب پیاپی با برگزاری کنسرت، ترافیک‌های منتهی به سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران را از آن خود کرد. گروه ماکان بند در 4 و 5 و 6 شهریورماه در 6 سئانس در سالن میلاد نمایشگاه به روی صحنه می‌رود.

محسن ابراهیم‌زاده دیگر خواننده جوانی است که در این ماراتن حضور دارد. ابراهیم‌زاده که آخرین اجراهای خود را در هفته پایانی مردادماه به روی صحنه برده بود در دو سالن مختلف پایتخت به اجرای برنامه می‌پردازد. او با تمدید اجراهایش در 6 شهریورماه در برج میلاد، 14 شهریورماه سالن ایرانیان و در 16 شهریورماه بار دیگر در برج میلاد قطعات عاشقانه خود را خواهد خواند.

دوئت پیانوی جاودانه‌های پاپ که پیش از این نیز اجرا شده بود، با اجرای قطعات خاطره‌انگیز موسیقی پاپ به تهیه‌کنندگی ادریس ناصری و نوازندگی پیام صمیمی و سپهر قاضی، ششم شهریورماه بار دیگر در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.

فرزاد فرزین که چندی پیش و به دلیل مشکلات اقتصادی پیش‌آمده برای برگزاری کنسرت خیابانی اعلام آمادگی کرده بود. در 7 و 8 شهریورماه در مرکز همایش‌های برج میلاد میزبان دوست داران خود خواهد بود.

رستاک حلاج نیز با اجرای عاشقانه‌های خود در واپسین شب‌های تابستان به استقبال فصل پاییز می‌رود. خواننده آلبوم "پاییز سال بعد" با اجرای عاشقانه‌های پاییزی هفتم شهریورماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران با مخاطبان خود هم‌صدا خواهد شد.

هومن اژدری خواننده، آهنگساز، تنظیم‌کننده، گیتار آکوستیک و رهبر ارکستر پس از سال‌ها فعالیت در اولین اجرای رسمی خود در برج آزادی تهران به روی استیج می‌رود. هومن اژدری خواننده سبک راک به تهیه‌کنندگی علی اوجی و یاشار درفشه در تاریخ 8 شهریورماه در برج آزادی تهران به اجرای برنامه می‌پردازد.

کمی آن‌طرف‌تر در گوشه‌ای دیگر از شهر حسن ریوندی با اجرای کنسرت خنده به روی صحنه می‌رود. کنسرت حسن ریوندی در هشتمین شب شهریور در تالار وزارت کشور برگزار می‌شود.

محسن یگانه خواننده قطعه زیبای "بهت قول میدم" که پیش از این کنسرت‌های مفصلی را در سالن‌های پایتخت اجرا کرده بود، در 10 و 11 شهریورماه آخرین اجرای تابستانه خود را در برج میلاد تهران به روی صحنه می‌برد.

بابک جهانبخش دیگر خواننده موسیقی پاپ به همت موسسه "آوای فروهر" در جدیدترین کنسرت خود در 10 شهریورماه در سالن میلاد نمایشگاه در دو سئانس عاشقانه‌هایش را زمزمه می‌کند.

محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران نیز فرصت باقیمانده را مغتنم دانسته و در تاریخ 13 شهریورماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی با دوستداران خود دیدار می‌کند.

علیرضا طلیسچی خواننده توانمند موسیقی پاپ، که این با برگزاری کنسرت‌های تهران و تور شهرستان‌ها روزهای شلوغ و پر رفت‌وآمدی را پشت سر گذاشته است. با تمدید اجراهای خود 14 شهریورماه در برج میلاد قطعات خاطره انگیزش را می‌خواند.

امید حاجیلی خواننده پرانرژی و پرطرفدار موسیقی پاپ در آخرین حضور خود روی استیج‌های پایتخت و درست چند روز پیش از شروع ماه محرم و صفر 14 شهریورماه در سالن میلاد از هواداران خود میزبانی می‌کند.

رحیم شهریاری خواننده موسیقی پاپ آذربایجانی نیمه شهریورماه سال تازه‌ترین کنسرت خود را در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌کند. رحیم شهریاری در این کنسرت قرار است با بخشی متفاوت شامل اجرای حرکات آیینی منطقه آذربایجان آثار خود را به مخاطبان ارائه دهد. گفتنی است این اجرا به همت موسسه "کامیاب بهاران" به تهیه‌کنندگی علی حق‌شناس برگزار می‌شود.

گروه موسیقی "بهار‎آفرین" به خوانندگی بهاره میرزا آقا در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. گروه موسیقی" بهار آفرین" با اجرای قطعات خاطره‌انگیز و شنیدنی 16 شهریورماه در فرهنگسرای نیاوران به هنرنمایی می‌پردازد.

اولین فستیوال موسیقی ققنوس همزمان با افتتاح سالن هتل اسپیناس سعادت‌آباد و به مدیریت حسین توتونچیان برگزار می‌شود.

این فستیوال 10 شهریورماه تحت عنوان شب مشاهیر با اجرای استاد شهرام ناظری خواننده و نوازنده موسیقی اصیل ایرانی فعالیت خود را آغاز می‌کند و در ادامه شب موسیقی پاپ این فستیوال با اجرای گروه هوروش بند به خوانندگی مهدی دارابی یکشنبه 11 شهریورماه همراه خواهد بود. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شب موسیقی تلفیقی فستیوال ققنوس با اجرای گروه چارتار و خوانندگی آرمان گرشاسبی دوشنبه 12 شهریورماه سپری می‌شود و این در حالی است که گروه کامکارها سه‌شنبه 13 شهریورماه شب موسیقی فارسی، کُردی را در تهران رویال هال برگزار می‌کند. همچنین چهارشنبه ١٤ شهریور، شب موسیقی ایرانی با اجرای سالار عقیلی و مهیار علیزاده برگزار می‌شود و پایان‌بخش نخستین فستیوال موسیقی ققنوس خواهد بود.