به گزارش هنرآنلاین، گروه کوچی با سرپرستی و تک‌نوازی گیتار هوتن وکیلی مقدم هفتم شهریور ساعت 21 در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

اعضای گروه موسیقی کوچی عبارتند از: هوتن وکیلی مقدم (تک‌نواز گیتار و سرپرست گروه)، فرهاد خزری و مصطفی نجفی (خواننده)، محمد اشرفی (گیتار باس)، نیلوفر صادقی (گیتار و آوا)، افشین هنرور (نوازنده پرکاشن و سازهای کوبه‌ای) هستند.

در دو اجرای اخیر و همچنین اجرای پیش رو در هفتم شهریور قطعاتی نیز به‌صورت هم‌نوازی گیتار و تار به‌صورت موسیقی تلفیقی اجرا می‌شود. در این اجرا قطعات با تنظیم گروه کوچی و همچنین قطعاتی نیز از کارهای خود گروه اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت ایران کنسرت و یا گیشه فرهنگسرای نیاوران اقدام به تهیه بلیت کنند. در این اجرا گروه کوچی با توجه به گرانی‌های موجود، هزینه بلیت‌های خود را حتی‌الامکان جهت رفاه حال مخاطبان در شرایط کنونی اقتصادی پایین‌تر در نظر گرفته است.

گروه کوچی از سال ١٣٩١ با سرپرستی و تک‌نوازی گیتار هوتن وکیلی مقدم اجراهایی را در سبک فلامنکو و جیپسی فلامنکو به روی صحنه برده است.

 این گروه، در سال‌های نخست فعالیتش قطعات بدون کلام از بزرگان این سبک مانند پاکو دلوسیا و پاکو پنیا و همچنین قطعاتی از گروه جیپسی کینگز را در سالن‌های شهر تهران اجرا کرد. از سال ١٣٩٥ با توجه و در نظر داشتن سلیقه مخاطبان در این سال‌ها، ضمن اضافه شدن خواننده به گروه، کوچی قطعاتی به زبان اسپانیایی و در سبک جیپسی فلامنکو از موسیقی کولی‎های اسپانیا را به رو صحنه برد، که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبه‌رو شد.