سرویس موسیقی هنرآنلاین: هوشنگ فراهانی نوازنده تار و سه‌تار در گفت‌وگو با هنرآنلاین با اشاره به این که دو اثر جدیدش در مراحل نهایی قرار دارد و به‌زودی منتشر می‌شود، گفت: آلبوم "آواز باران" برای ارکستر تنظیم شده است که از سوی انتشارات سروش روانه بازار موسیقی می‌شود.

فراهانی افزود: خواننده این اثر فاروق کسمایی است. در این آلبوم از سازهای ویولن، ویولن‌سل، کنترباس، فلوت، ابوا، تنبک و... استفاده شده است و سینا جهان‌آبادی، کریم قربانی، پورنگ پورشیرازی، ناصر رحیمی، فرشاد حفظی پور، حسین پورمعین، فرشاد شیخی، حمید فراهانی و... به‌عنوان نوازنده حضور دارند.

او ادامه داد: آلبوم "ابریشم خیال" بر اساس تم‌های موسیقی خراسان است و به‌زودی از سوی انتشارات آوای چکاد منتشر می‌شود. این اثر به تصنیف‌های محلی، تک‌نوازی، هم‌نوازی دوتار و آواز اختصاص دارد و شامل هشت قطعه است. در این اثر موسیقایی از سازهای سنتور، تار، عود، کمانچه، دف، تنبک، دایره، نی، سرنا، دهل، دوتار و…. استفاده شده است.

این نوازنده در پایان درباره اعضا و نوازندگان گفت: در این اثر علیرضا جواهری، وحید رستگاری، محسن فراهانی، سینا جهان‌آبادی، حمید فراهانی، محمد رسولی، رسول عزیزی، عزیز تنها، شیدا توکلی، هاله جاودانی و... اعضا و نوازندگان گروه هستند.