سرویس موسیقی هنرآنلاین: منصور پاک‌نژاد، نوازنده و مدرس سازدهنی به هنرآنلاین گفت: ماه‌هاست در تدارک و برنامه‌ریزی برای یک کار جدید هستیم زیرا به نظر من این کار بسیار خوب و برای هنرجویان مفید است.

پاک‌نژاد ادامه داد: ما تصمیم گرفتیم آموزش آنلاین داشته باشیم زیرا بسیاری از علاقه‌مندان نمی‌توانند به کلاس‌های آموزشی بروند در نتیجه استعداد آن‌ها در نطفه خفه می‌شود. به‌عنوان مثال یک هنرجو در بانه یا جهرم حضور دارد و نمی‌تواند به‌صورت حضوری آموزش ببیند، در حالی که آموزش آنلاین شرایطی فراهم می‌کند تا او ساز مورد علاقه خود را یاد بگیرد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم به‌صورت آنلاین به این افراد آموزش دهیم.

این نوازنده سازدهنی خاطرنشان کرد: این آموزش فقط به سازدهنی اختصاص ندارد بلکه اساتید دیگری حضور دارند که سازهای دیگر مانند سنتور، سه‌تار، تار و... را آموزش می‌دهند.

پاک‌نژاد در پایان گفت: هنرجویی که به‌صورت آنلاین آموزش می‌بیند 80 درصد می‌تواند ساز مورد نظر را یاد بگیرد، در نتیجه ما برای سازدهنی هفت آیتم 20 دقیقه‌ای آماده کرده‌ایم که در مراحل نهایی قرار دارد و به‌زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.