به گزارش هنرآنلاین، "حواست کجاست" عنوان جدیدترین اثر رسمی امیر قدرجانی است که تجربه شاگردی نزد سیمین غانم را داشته است.

قدرجانی در این قطعه با علی بحرینی به‌عنوان ترانه‌سرا و میلاد اکبری به‌عنوان آهنگساز و تنظیم‌کننده همکاری داشته و میلاد فرهودی وظیفه میکس و مستر کار را عهده‌دار بوده و فیروز ویسانلو به‌عنوان نوازنده گیتار در قطعه "حواست کجاست" به هنرنمایی پرداخته است.

قدرجانی درباره تولید این قطعه گفت: "آهنگ "حواست کجاست" نخستین قطعه ضبط‌شده بنده بود و نخستین همکاری‌ام را با میلاد اکبری رقم زد و در آن زمان صرفاً قصد تولید و انتشار یک کار را داشتم اما آن‌قدر این اثر خوب بود که انرژی حضور مستمر در عرصه موسیقی را به من داد و بااینکه این کار در سال 92 به ضبط رسید ولی هیچ‌گاه تصمیمی برای انتشارش نداشتم تا اینکه پس از انتشار چندین کار در ماه‌های اخیر، تصمیم گرفتم این تجربه و حس خوب را با مخاطبانم به اشتراک بگذارم.

این خواننده در ادامه اضافه کرد: با اینکه این کار چند سال پیش به ضبط رسیده است اما به دلیل نوع ساختار و تنظیمی که اثر دارد هنوز هم  شنیدنی است. از طرفی اشعار علی بحرینی از ترانه‌سرایان بنام کشومان نیز همیشه مخاطب را با خود همراه می‌کند و به زمان خاصی تعلق ندارد.

وی در پایان در مورد ادامه روند فعالیت خود توضیح داد: با توجه به تجربیاتی که در این چند سال به دست آوردم، تصمیم گرفتم با هنرمندان مطرح بین‌المللی همکاری داشته باشم که همگی از نوازندگان شناخته‌شده اروپایی هستند و قطعاً این همکاری نقطه عطفی در کارنامه کاری بنده خواهد بود از طرفی می‌تواند یک تبادل فرهنگی میان فرهنگ ما و فرهنگ غربی باشد و به‌زودی جزئیات بیشتر این همکاری را اعلام خواهم کرد.

در ادامه می‌توانید قطعه "حواست کجاست" از آلبوم  "قسمت من" را بشنوید.