سرویس موسیقی هنرآنلاین: پروژه کنسرت-تئاتر "طرحی نو دراندازیم" به خوانندگی سالار عقیلی و آهنگسازی مهیار علیزاده در سومین روز مردادماه در تالار وحدت برگزار و با استقبال علاقه‌مندان روبرو شد. این پروژه به کارگردانی رضا موسوی و تهیه‌کنندگی حسین توتونچیان روی صحنه رفت.

"طرحی نو دراندازیم" با اجرای نمایش توسط مارال فرجاد بازیگر تئاتر به‌طور رسمی آغاز شد و سپس با اجرای عقیلی ادامه پیدا کرد. عقیلی در طول برنامه قطعاتی همچون "نظری کن"، "بگو کجایی"، "حانیه"، "نوبت تنهایی" و "خوشه‌چین" را اجرا کرد و در انتها نیز قطعه معروف و پر از احساس "ایران" را خواند.

از نکات قابل توجه رویداد هنری کنسرت -تئاتر "طرحی نو دراندازیم" اجرای متفاوت قطعه "خوشه‌چین" توسط عقیلی اشاره کرد. او هنگام اجرای این قطعه با تغییر کلمه "آبادی" به "آزادی" معنای شعر را تغییر داد.

فرجاد نیز در طول این برنامه و بین اجراهای عقیلی روی صحنه می‌آمد و به اجرای تئاتر می‌پرداخت. صحنه‌ای که طراحی‌اش شباهت خاصی به "شام آخر" حضرت عیسی (ع) داشت و به زیبایی اجرا می‌افزود.

این کنسرت با همراهى گروه کر 21 نفره تنال به رهبرى میلاد عمرانلو و آسنامبل به سرپرستی بهنام ابوالقاسم و نیز با حضور شقایق صادقیان نوازنده فلوت، پدرام فریوسفی ویولن، امین غفاری ویولن آلتو، مهیار طهماسبی ویولنسل، فرشید پاتینیان کنترباس، پیمان حاتمی گیتار الکتریک، بهنام ابوالقاسم پیانو و مهیار علیزاده کیبورد و الکتریک، امیرحسین علیرضایى دستیار آهنگساز برگزار شد.

پروژه کنسرت-تئاتر "طرحی نو دراندازیم" در روز پنجم مرداد هم در تالار وحدت برگزار می ‌شود.