سرویس موسیقی هنرآنلاین:  غلامرضا صنعتگر از جمله خوانندگانی است که محبوبیتش را بیشتر مدیون تلویزیون است. در سال‌های اخیر نماهنگ "دل آسمانی" که به "میشه ضامنم بشی" نیز مشهور است، بارها از تلویزیون پخش شده و علاقه‌مندان فراوانی دارد. صنعتگر اهل جنوب است و مدت زمان زیادی به دلیل بیماری در بیمارستان بستری بود. او قرار بود برای درمان به آلمان منتقل شود، اما به خاطر برخی مسائل این اتفاق میسر نشد.

صنعتگر درباره قطعه "میشه ضامنم بشی" و موفقیت آن به هنرآنلاین، گفت: خودم فکر کرده بودم یک کار برای امام رضا (ع) بسازم و دنبال یک جرقه خاص بودم که در ذهن مردم ایجاد کنم. عزیزی که یکی از بزرگان بازیگری ایران است به من گفت، "تو صدایت خیلی خوب است و اگر کاری برای امام رضا (ع) بسازی، با حس و حال نزدیک به حال و هوای مردم کار کنی و تنظیم و ملودی خوبی داشته باشی و از لهجه جنوبی استفاده کنی حتماً مورد استقبال قرار می‌گیرد." من رفتم مشهد و در حرم نشستم. چیزهایی به ذهنم می‌آمد و زنگ می‌زدم به شاعر. شاعرش مجید ذاکری است که در بندرعباس است و هنوز مشهد نرفته بود. هر چه به ذهنم می‌آمد به او انتقال می‌دادم تا کم‌کم این شعر و آهنگ ساخته شد.

او ادامه داد: سید مظفر امام‌زاده‌ای در بندرعباس است که به روایتی می‌گویند برادر امام رضا‌ (ع) است و ما از سید مظفر کانال زدیم به امام رضا. یکجا در شعر می‌گوید، "من از سید مظفر به تو دخیل بسته‌ام یا امام‌ رضا (ع)" و در نهایت این کار کاری ‌شد که با آن غلامرضا صنعتگر را شناختند. خیلی دوست داشتم بابام بود و این کار را می‌شنوید، اما متأسفانه او از دنیا رفته است.

این خواننده همچنین گفت: من با همین آهنگ امام رضا (ع) بالای میلیارد کار کرده‌ام. بیشترین اجراهایی که می‌کنم از این کار است و خوشحالم توانسته‌ام کاری انجام دهم که مورد توجه قرار بگیرد. لطف امام رضا (ع) شامل حال من شده و امید دارم قابل باشم.