به گزارش هنرآنلاین، کاوه آفاق  شامگاه 30 تیر در حالی نخستین اجرای زنده خود پس از انتشار دومین آلبوم رسمی‌اش روی صحنه برد که دوستداران این خواننده با حضور در سالن برج میلاد استقبال جالب توجهی از او داشتند.

کنسرت خواننده آلبوم "شال" با قطعه "کلنجار" آغاز شد و این خواننده از همان ابتدای برنامه با اَکت‌های خاص و همیشگی خود در تلاش بود اجرایی جدی و پرهیجان برای دوستدارانش داشته باشد.

اجرای قطعاتی چون "پرانتز" و "فلوکستین" بخش‌های بعدی اجرای این خواننده را تشکیل می‌دادند. آفاق در ابتدای کنسرت با معرفی ابوالحسن داودی مهمان ویژه برنامه‌اش موفقیت‌های اخیر فیلم "هزارپا" را به این کارگردان مطرح سینمای ایران تبریک گفت و از حضار خواست برای این کارگردان سرشناس که او در فیلم "رخ دیوانه" با وی همکاری کرد، دست بزنند.

آفاق در ادامه با سوال: "رستاک اومده؟" به سمت رستاک حلاج آمد و با در آغوش گرفتن این خواننده گفت: حضور امشب رستاک در کنسرت من بسیار ارزشمند است چون او فردا خودش کنسرت دارد و واقعا خیلی به من لطف کرده و امروز اینجاست.

اشکان دباغ، فریمن، سارا بهرامی، محمد حسین تفرشی و... دیگر چهره‌های سرشناس حاضر در سالن کنسرت این خواننده بودند.

آفاق در ادامه قطعاتی از آلبوم جدید خود را به اجرا گذاشت و با اجرای قطعه‌ای آن را به همه نوازنده‌های خیابانی تقدیم کرد و گفت: من سابقه اجرای خیریه خیابانی داشته‌ام و همیشه از نزدیک مشقت‌های این هنرمندان نجیب خیابانی را از نزدیک دیده‌ام. امیدوارم همیشه با انرژی تمام از آنها در خیابان استقبال کنید.

اجرای "اتاق آبی" و "دل" بخش‌های بعدی و پرطرفدار کنسرت آفاق را تشکیل می‌دادند و لحظاتی قبل از اینکه این خواننده می‌خواست "شال"محبوب‌ترین قطعه‌اش را بخواند، همه سالن بدون موزیک شروع به خواندن آن کردند. آفاق با دیدن این صحنه تا انتهای اجرای مردم سکوت اختیار کرد و وقتی این همخوانی تمام شد در حالی که اشک در چشمانش جمع شده بود گفت: شاید رستاک حلاج و فریمن الان بتوانند حال من را درک کنند. ما خواننده ها از روز اولی که کارمان را شروع می‌کنیم فقط یک آرزو داریم. آن هم اینکه مردم آثار ما را با ما همخوانی کنند. این باشکوه ترین شب همه زندگی من بود. داشتن مخاطبانی تا این حد فرهیخته برای من باعث افتخار است.

این خواننده در بخش دیگری از برنامه‌اش با اجرای چند ملودی بداهه از مردم خواست درباره این آثار اظهار نظر کنند و با همراهی مردم در حدود پنج دقیقه یک قطعه را با هم آهنگسازی کردند و این خواننده با رای گیری از حاضرین ملودی‌های مختلف را تست کرد و سرانجام به نظر حضار این اثر تولید شد و آفاق پس از نهایی شدن همه بخش‌های این قطعه گفت: قطعا این قطعه را برای آلبوم بعدی استفاده خواهم کرد و آهنگساز آن شماهزار و هفتصد نفری هستید که تا این حد شعور بالای موسیقی دارید.

اجرای مجدد "پرانتز" و دو قطعه "بدرود" و "عطر تو"، بخش‌های انتهایی کنسرت این خواننده را تشکیل می‌دادند که به تهیه کنندگی مجید محسنی در تهران و برج میلاد روی صحنه رفت.

آرمان مهربان (رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد)، پیام زمانی (درامز)، آندره خاچیکیان (گیتار الکتریک)، شهاب آفاقی (گیتار الکتریک) و مهرداد حامدی (گیتارباس) و ... اعضای ارکستر کاوه آفاق در این کنسرت را تشکیل می دادند.

مشکلات عدیده صدابرداری برج میلاد و قطع چند باره صدای خواننده روی صحنه از مواردی بود که بارها با اعتراض کاوه آفاق رو به رو شد و این خواننده از مردم خواست برای دوستان صدابردار دست بزنند تا او این قطع و وصلی‌های مداوم را نداشته باشد.