به گزارش هنرآنلاین، پروژه اینترنوا که همکاری بین نوازندگان کلاسیک ایران و اروپا است در روزهای 25 و 26 تیر ماه در حمایت از کودکان کار روی صحنه خواهد رفت.

در این پروژه چهار نوازنده از کشورهای مخلتف اروپایی به سرپرستی دارا مورگان، کوارتت خارجی اینترنوا را تشکیل می‌دهند و دو کوارتت ایرانی به سرپرستی بردیا کیارس و امیر باورچی در پروژه اینترنوا حضور دارند که در اجرای برخی قطعات گروه اروپایی را همراهی خواهند کرد. همچنین اشکان لایق به عنوان سولیست پیانو، اینترنوا را همراهی خواهد کرد.

برگزاری این کنسرت دو هدف موسیقایی و اجتماعی را دنبال می‌کند؛ اول کمک به کودکان کار و دوم همکاری و تبادل فرهنگی ایران و اروپا در زمینه موسیقی کلاسیک. با همین نیت قرار است موسسه فرهنگی "بناها و آواها" که سال‌ها فعالیت در زمینه برگزاری کنسرت‌‌های هنرمندان ایرانی و اروپایی را در کارنامه دارد از حمایت موسسه خیریه ایلیا بهره‌مند شود تا این رویداد به تحقق هر دو هدفش نزدیک شود.

قرار است در این دو اجرا که هر شب، نام و رویکرد کاملاً مجزایی خواهد داشت آثاری از هنرمندان کلاسیکِ معاصر و مدرن ایران در کنار آثاری از بزرگان موسیقی کلاسیک جهان اجرا شود. لازم به ذکر است تالار وحدت میزبان این برنامه خواهد بود و بلیت فروشی فردا ساعت 10 صبح در سایت تیوال آغاز می‌شود.