سرویس موسیقی هنرآنلاین: در این کنسرت یگانه نسبت به اجرای ماه‌های قبل خود یک سری تغییرات جزئی در ارکستر نوپا و جوان خود ایجاد کرده بود. این خواننده پیش از اجرای تهران که بارها از آن استقبال و منجر به تمدید شده بود تور کنسرت‌های خود را در شهرهایی همچون (اصفهان_سالن سیتی سنتر، ۸ اردیبهشت) و (بندرعباس_سالن شهید آوینی، ۱۷ اردیبهشت) برگزار کرد.

در کارنامه هنری این هنرمند سابقه خواندن تیتراژ‌های موفقی مانند "ماه‌عسل" و سریال‌هایی همچون "آسمان همیشه ابری نیست" دیده می‌شود. یگانه باوجود برخورداری از تیتراژ‌های موفق، اعتقاد دارد در زمینهٔ تیتراژخوانی چندان موفق نیست.

شروع این اجرا از همان ابتدا و حتی قبل از شروع با استقبال بسیار زیاد و تشویق‌های پی‌درپی مخاطبان همراه بود و با حاضر شدن نوازندگان و بعد از آن اضافه شدن محسن یگانه به جمع آن‌ها در سالن غوغا شد و مخاطبان این گروه را بسیار پرانرژی تشویق کردند.

کنسرت یگانه با اجرای قطعه "باور کنم" آغاز شد و با خواندن آثاری همچون "من"، "سکوت"، "دوست دارم"، "باور" "کویر"، "پا به‌پای تو"، "بهت قول میدم"، "نشکن دلمو" و ریمیکسی از آثار قدیمی این خواننده ادامه یافت.

photo_2018-05-14_12-11-13

جدیدترین قطعه یگانه "عبور" که با استقبال خوبی روبرو شد نیز از قطعاتی بود که او اجرا کرد. پس از آن قطعه‌ "بهت قول میدم" نیز به‌طور آنپلاگد اجرا شد و با همخوانی خوب حضار همراه بود.

سال گذشته هنگام اجرای قطعه "بهت قول میدم" در یکی از کنسرت‌های یگانه، تصویربرداری انجام شد و فیلم آن در اختیار طرفداران این خواننده قرار گرفت و همین اتفاق باعث شد علاقه شنوندگان موسیقی پاپ به این قطعه بیش از پیش شود.

احسان یزدانی (کیبورد) سعید علیرضایی (گیتار بیس)، شایان مجیدی (گیتار الکتریک)، امید آرتین (گیتار کلاسیک) و پارسا پرورین (درامز) وحید قاسمی (پرکاشن)، محمد زرنوش (کلارینت) و محمدرضا زارعی (ویولن) نوازندگان این خواننده در کنسرت بودند.

در انتهای این کنسرت یگانه اعلام کرد که امشب شب تولد او بوده و مردم داخل سالن نیز با فریاد تولدت مبارک او را همراهی کردند.

پرستو صالحی، پانته‌آ بهرام و مهران غفوریان مهمان ویژه این برنامه بودند.