سرویس موسیقی هنرآنلاین: مجموعه کنسرت‌های "گل‌های خرم" روزهای پنجشنبه ۲۰ و جمعه ۲۱ اردیبهشت در حالی به همت موسسه فرهنگی هنری "راد نواندیش" میزبان تعداد زیادی از علاقه‌مندان موسیقی ایرانی در تالار وحدت بود که در حاشیه این اجراهای زنده از آلبوم "گل‌های خرم ۲" با تنظیم و بازآفرینی بابک شهرکی  نیز در حضور تعدادی از هنرمندان و مدیران دولتی رونمایی شد.

در این کنسرت که با اجرای آثار ماندگار و خاطره ساز زنده‌یاد استاد همایون خرم نوازنده و آهنگساز موسیقی ایران همراه بود، بابک شهرکی نوازنده ویولن و بردیا صدر نوری نوازنده پیانو قطعاتی را در دو بخش برای علاقه‌مندان ارائه کردند.

"شهزاده رویاها"، "پریشان"، "سرگشته"، "قطعه ضربی ماهور"، "قلب عاشقان"، "طاقتم ده"، "موج آتش" فهرست قطعات اجرایی بخش اول و "گمشده"، "لیلی و مجنون"، "غوغای ستارگان"، "درد عشق و انتظار"، "دل‌شکسته" و "چهارمضراب اصفهان" آثار اجرا شده بخش دوم کنسرت "گل‌های خرم" را تشکیل می‌دادند که هریک از قطعات با توجه به حال و هوای خاطره‌انگیزی که زنده‌یاد همایون خرم با ساخت این آثار در ذهن مخاطبان موسیقی ایرانی ایجاد کرده بود با استقبال بسیار خوب مخاطبان مواجه شدند.

آبیاری درخت موسیقی اصیل ایرانی با اجرای آثار ماندگار

رضا خرم فرزندِ زنده‌یاد همایون خرم با انتشار متنی به بهانه برگزاری این کنسرت توضیح داد: "سپاس فراوان ایزد دانای مهربان را که همواره با عنایت خویش ریشه درخت تناور و پربار هنر موسیقی شریف و اصیل ایرانی را حفظ نموده است. درود بر عاشقان و رهروان خالص و آگاه این هنر که باهمت و مهر فراوان به حفظ و آبیاری  این درخت پرداخته‌اند. بی‌شک آن لطف و این اراده راز ماندگاری این هنر نجیب و با اصالت در برابر بلایا و ناملایمات در طول تاریخ و جایگزینی شادی و سرافرازی با یأس و نومیدی بوده است.

مجموعه کنسرت‌های "گل‌های خرم" نمونه‌ای ازاین‌دست تلاش‌ها است، اجرایی توانا وتوام بااحساس آثاری ارزشمند و ماندگار از موسیقی ایرانی. بابک شهرکی عزیز با توانمندی کم‌نظیر و سرشار از احساس به همراه بردیا صد نوری عزیز با درک بالا از موسیقی و لطافت در نوازندگی آمده‌اند تا تعدادی از ماندگارترین آثار پدرم همایون خرم را اجرا کنند. یادآوری این آثار قطعاً می‌تواند برای خواص و اهالی فن راه گشا و برای عموم مخاطبان لذت‌بخش باشد و این‌گونه سهمی داشته باشیم در آبیاری درخت موسیقی اصیل ایرانی و ایجاد طراوت در فضای فرهنگ و هنر ایران‌زمین. پس بدون شک لطف خداوند مهربان، روح بزرگ پدر و انرژی پر از مهر دل‌های نازنین شما عزیزان، شبی زیبا و خاطره‌انگیز را در کنار یکدیگر برایمان رقم خواهد زد"

قاسم رفعتی خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی، فضل‌الله توکل آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی، میلاد کیایی نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی، عباس خوش‌دل آهنگساز پیشکسوت موسیقی ایرانی، مسعود جاهد نوازنده و آهنگساز، رضا شایسته رهبر ارکستر چکاوک، جهانشاه برومند آهنگساز موسیقی ایرانی، حسین علیشاپور خواننده، حسین مظفری خواننده، حمید خزاعی خواننده، پری ملکی مدرس موسیقی، علیرضا میرعلی نقی پژوهشگر، مریم حیدر زاده شاعر، محمد ساربان بازیگر پیشکسوت تئاتر سینما و تلویزیون، مریم امیر جلالی بازیگر تلویزیون و سینما، شیرین یزدان بخش بازیگر سینما، فاطمه بسطامی خواهر مرحوم ایرج بسطامی،  آناهیتا همتی بازیگر تئاتر و تلویزیون، بهزاد خداویسی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، بهنام شهرکی، ادنا زینلیان طراح لباس تئاتر و سینما، یارتا یاران بازیگر و شاعر، معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، سید رضا صالحی امیری دبیر کل کمیته ملی المپیک، سعید نمکی معاون رئیس سازمان برنامه‌وبودجه، سید محمد مجتبی حسینی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی مراد خانی مدیر موزه موسیقی، علی‌اکبر صفی پور مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی، علی ترابی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدحسین ایمانی خوش‌خو رئیس گروه هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی، حمیدرضا عاطفی معاون اجرایی خانه موسیقی ازجمله مهمانانی بودند که طی برگزاری مجموعه کنسرت‌های "گل‌های خرم" در تالار وحدت حضور پیدا کردند.

بردیا صدر نوری مدیرمسئول، ناصر ایزدی مدیر موسیقی، مریم فراهانی مدیر اجرایی، پرهام عرب مدیر طراحی و تبلیغات، مهرناز کرمی مشاور هنری، زهره آبگون، امیرحسین مقدم، یزدان صادقی، مریم صدرنوری هماهنگی و اداری، جواد شهبازی پشتیبانی و زهرا تقی ملأ مجری برنامه، گروه اجرایی  کنسرت دوروزه "گل‌های خرم" به همت موسسه فرهنگی هنری "راد نواندیش" را تشکیل می‌دادند.