سرویس موسیقی هنرآنلاین: سریال "کوبار" با نام قبلی "مرد" به کارگردانی و نویسندگی فریدون حسن‌پور و تهیه‌کنندگی سید مصطفی موسوی با پایان فیلمبرداری در گیلان از امشب (18 فروردین) ساعت 21:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

ماجرای این سریال ۳۵ قسمتی در شمال کشور می‌گذرد و بازیگرانی چون پژمان بازغی، مهران رجبی، سیاوش گرجستانی، امیر نوری، ترلان پروانه، فریده دریامج و آرمیا قاسمی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

بهزاد عبدی موسیقی این سریال را ساخته و محمد معتمدی خواننده‌ تیتراژ است. این در حالی است در اواخر سال گذشته تریو پیانوی "مدر" متشکل از فارغ‌التحصیلان کنسرواتوار چایکوفسکی، قطعه‌ای از این آهنگساز را در تالار رودکی به اجرا درآوردند.

عبدی از اواسط اسفندماه ساخت موسیقی این سریال را آغاز کرد و هم‌زمان حسین مهدوی صداگذاری، احسان جعفری تدوین و فرشاد والایی کار جلوه‌های ویژه سریال آن را انجام می‌‌دهند.

عبدی درباره این سریال به‌صورت کوتاه گفت: موسیقی سریال بر اساس مضمونی که آن سریال دارد شکل می‌گیرد و فضاهای داخلی را به تصویر کشیده و از متن آن موسیقی ساخته می‌شود. فرازوفرودهای به‌اضافه دراماتیک بودن ازجمله مضمون‌های این سریال است.

سریال "کوبار" تولید گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما، قصه معلم جوانی است که به روستا عزیمت می‌کند و در آنجا با عشق و علاقه به کودکان روستا، راه و رسم زندگی را آموزش می‌دهد و در این مسیر اتفاقات مختلفی را از سر می‌گذراند.