سرویس موسیقی هنرآنلاین: بیژن بیژنی خواننده از تولید جدیدترین آلبوم موسیقی خود همین‌طور همکاری‌ با کامبیز روشن‌روان کنسرت داد.

بیژن بیژنی در خصوص فعالیت‌هایش در عرصه موسیقی گفت: اثر تازه‌ای که شامل هشت تصنیف برای سازهای ایرانی و کلاسیک بود، تهیه کردیم. در این اثر بیشتر از پیش به موسیقی ایرانی پرداختیم و در آن از آهنگسازی استاد علی اکبرپور و اشعاری از عبدالرضا رضایی بهره برده‌ایم.

او در ادامه بیان کرد: استاد علی اکبرپور فضای تازه‌ای را برای اثر جدیدمان درزمینهٔ ملودی سازی در نظر گرفته است که فکر می‌کنم به‌خوبی توانایی برقراری ارتباط با مخاطب را خواهد داشت. استاد اکبرپور از هنرمندان مطرح موسیقی کشورمان است که در سال‌های دور برای برنامه "گل‌ها" آثار ارزشمندی را خلق کرده است. پس از آلبوم "حرفی دیگر" که محمدجواد ضرابیان آهنگسازی آن را عهده‌دار بود، این آلبوم تازه‌ترین کار من است. امیدوارم هستم توانایی این را داشته باشد که مورد اقبال و پسند قرار بگیرد.

این خواننده موسیقی ایرانی گفت می‌خواهم اثر دیگری برای انتشار آماده کنم و ادامه داد: این اثر به آهنگسازی استاد کامبیز روشن‌روان خواهد بود. موسیقی این اثر نوشته‌ شده است اما باید تهیه‌کننده‌ای مناسب برای آن انتخاب شود، آن‌وقت می‌توانیم با توجه به آن کارمان را ادامه دهیم.

او به تجربه همکاری‌اش با روشن‌روان در هشت آلبوم اشاره کرد: زمینه اجرای زنده آثار منتخب این آلبوم تصمیم ما است. پس از برنامه‌ریزی در این زمینه جزییات آن را اعلام می‌کنیم. اجرای زنده دربرگیرنده قطعات منتخبی از همکاری‌ام با آقای روشن‌روان خواهد بود.

این هنرمند در پایان گفت: قبل از این کتابی از آثار خوشنویسی من توسط انتشار "نای و نی" در بازار کتاب عرضه شد. خوشبختانه به چاپ دوم هم رسید. کتاب دیگری در عرصه آموزش خوشنویسی دارم و در آینده نزدیک با توجه به این‌که مراحل لازم را طی کرده است، توسط نشر آبان منتشر می‌شود.