به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید مجتبی حسینی؛ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی احمد صدری را به عنوان دبیر یازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران منصوب کرد.

معاون امور هنری در این حکم نوشته  است: نظر به سوابق علمی و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان دبیر یازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت های موجود در برگزاری هر چه با شکوه تر جشنواره پیش رو موفق و موید باشید.

احمد صدری کارشناسی ارشد رشته پژوهش هنر با گرایش موسیقی و درجه یک هنری از شورای ارزشیابی هنرمندان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد.

صدری دارای سوابق و تجارب پژوهشی، علمی و آموزشی متعددی  از جمله قائم مقامی ریاست گروه موسیقی فرهنگستان هنر و  عضویت تحریریه فصلنامه خیال را در کارنامه خود دارد و تاکنون کتاب ها و مقالات متعددی از  او منتشر شده است. صدری همچنین مدرس هنرهای ایرانی در دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه هنر بوده است و امسال به عنوان پژوهشگر برگزیده در حوزه هنرهای سنتی در هفته پژوهش انتخاب شد. دبیر علمی بخش موسیقی همایش بین‌المللی حکمت و فلسفه هنر، عضو هیئت علمی همایش‌های بین‌المللی؛ معنای زیبایی، کمال‌الدین بهزاد، سلطان محمد، طبیعت در هنر شرق و همایش‌های تخصصی موسیقی؛ صفی‌الدین ارموی، عبدالقادر مراغه‌ای، قطب‌الدین شیرازی، فارابی از فعالیت های دیگر علمی و پژوهشی صدری است. صدری همچنین تاکنون دبیر و داور جشنواره ها و همایش های مختلفی در حوزه هنر و موسیقی از جمله قائم‌مقام دبیر چهارمین و پنجمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، قائم‌مقام سیزدهمین و چهاردهمین جشنواره موسیقی ذکر و ذاکرین، عضو شورای ارزشیابی کمیته سازسازی هنرهای سنتی میراث فرهنگی کل کشور، قائم‌مقام و عضوشورای سیاستگذاری و داور نهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، دبیر علمی جشنواره آواها و نواهای رضوی، قائم‌مقام انجمن موسیقی تهران و دبیر علمی دهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران بوده است.

یازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران سال آینده در کرمان برگزار می شود.