به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گروه زاوش، در کنسرت زاوش قرار است 11 قطعه از آلبوم‌های منتشرشده هومن موسوی با عنوان "پرواز با ..." و "آغاز یک خیال" و نیز دو قطعه "وداع" و "عشق یعنی" اجرا شوند.

على درخشان (درامز)، احسان یوسف بیک (کیبورد)، محمد محمدلو (گیتار باس)، بهنام شکرالهى (گیتار الکتریک) و امیر محمدى (ساکسیفون و کلارینت) هومن موسوی را همراهی خواهند کرد؛ این در حالی است که آهنگسازی قطعات را هومن موسوی و رضا سجادی و تنظیم تمامی قطعات برای اجرای صحنه‌ای را هومن موسوی بر عهده داشته‌اند. همچنین منیره صفری تهیه‌کننده و مدیر برنامه گروه زاوش است.

در این قطعات از اشعار حافظ، فریدون مشیری، فروغ فرخزاد، مهدی اخوان ثالث، مسعود سعد سلمان، خیام، هومن موسوی و رها شایان استفاده‌شده است.

کنسرت گروه موسیقی زاوُش به سرپرستی هومن موسوی با عنوان آغاز یک خیال شامگاه چهارشنبه 23 اسفند در برج آزادی برگزار می‌شود.

بلیت این اجرا از سایت ایران کنسرت به نشانی  www.iranconcert.com در دسترس است.

گروه زاوش  در سال 1386 تشکیل‌ شد. این گروه تا پیش از این اجراهای متعددی بر اساس موسیقی کلاسیک ایرانی و تلفیقی برگزار کرده و در سال‌های اخیر با واردکردن موسیقی راک، دست به تجربه‌های جدیدی زده است.