به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، ارکستر سرزمین خورشید به رهبری عباس عامری و خوانندگی سیامک صانعی در آخرین روز های زمستان در تالار رودکی میزبان دوست داران موسیقی خواهد بود.

این کنسرت در دو بخش فول ارکستر و کوینتت برگزار خواهد شد.دانیال جورابچی کنسرت مایستر دومین اجرای این ارکستر خواهد بود.

امین عطایی (ویولن)،امید همدانی(ویولنسل)،سینا کلوت(ویولا) و آیدا رازمند (فلوت ریکوردر) سولیستان این اجرا می باشند.

علی واقف (پیانو)،کوروش مویدی راد(گیتار)،دانیال عبدالحمیدی(فلوت)،سحر شاطری(تیمپانی)،عرفان رحیمی،شهاب فارسی(کوبه ای) به همراه ارکستر بزرگ زهی و همچنین با هنرمندی سکشن خردسالان سرزمین خورشید میزبان مخاطبان در تاریخ بیست و ششم اسفند ماه می باشند.

برگزاری مجدد کارگاه‌ تخصصی دف و تنبک در بنیاد رودکی

مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی در راستای برپایی دوره‌های آموزش تخصصی , و استقبال هنرجویان، در صدد است مجددا کارگاه یک روزه آموزش دف و تنبک برگزار کند.

 این کارگاه روز دهم اسفندماه در بنیاد رودکی به صورت رایگان برگزار می‌شود. کارگاه تنبک از ساعت 14 این روز و کارگاه دف از ساعت 16:30 دقیقه آغاز می‌شود .

فرهاد، بادپا از مدرسان و محققان برجسته موسیقی به عنوان مدرس به علاقه‌مندان آموزش می‌دهد.

بادپا مدرس و محقق موسیقی است؛ وی که آموختن موسیقی را از سال ۱۳۶۷ با ساز تنبک  آغاز کرده تا به حال اجراهای متعددی در داخل و خارج از کشور داشته است.

از تمامی هنرجویان و علاقه مندان این رشته دعوت به عمل می آید جهت حضور در این دوره کارگاهی که به صورت رایگان برگزار می شود با شماره 09213829532 تماس بگیرند. لازم به ذکر است با توجه به محدودیت ظرفیت، اولویت با کسانی است که زودتر اقدام به رزرو نمایند.

دوره فوق در مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی  واقع در خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، روبروی تالار وحدت  برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است که آوردن ساز در این دوره برای هنرجویان الزامی است.