به گزارش هنرآنلاین، ناصر چشم‌آذر پس از برگزاری چند کنسرت در سال‌های اخیر در تاریخ ٢۳ و ۲۴ اسفند در تالار وحدت با گزیده‌ای از آثار پرطرفدارش به اجرای برنامه خواهد پرداخت. در این کنسرت بار دیگر اعضای ارکستر بزرگ ایستگاه به سرپرستی مهدی نوروزی در کنار چشم‌آذر ساز خواهند زد.

چشم‌آذر که سابقه طولانی در موسیقی کشور دارد و با آهنگسازی برای فیلم‌های مطرح سینمای ایران ازجمله: گشت ارشاد، سوپراستار، زن دوم، آتش‌بس، دختران انتظار، خواهران غریب، سارای، هامون و... بارها و بارها قابلیت‌های خود را ثابت کرده، در این کنسرت در تلاش است آثار نوستالژیک و پرطرفدارش ازجمله "باران عشق" را روی صحنه ببرد و چون کنسرت‌های قبلی پذیرای نسل متفاوتی از جمعیت کنسرت رو در ایران باشد.

کنسرت شهریورماه ناصر چشم‌آذر که در بخشی از آن این هنرمند به دلیل ضعف عمومی و مشکلات جسمی به پشت‌صحنه منتقل شد، حواشی مختلفی را در پی داشت و باعث شد بسیاری از اهالی موسیقی درباره این استاد قدیمی حوزه موسیقی ابراز نگرانی کنند.

حال این آهنگساز قدیمی با بهتر شدن اوضاع جسمی‌اش در تلاش است کنسرتی پرمحتوا را در تهران و با همراهی ارکستر بزرگ ایستگاه روی صحنه ببرد.

چشم آذر پیش از این درباره همکاری با ارکستر بزرگ ایستگاه گفته بود: آشنایی ما با مدیریت ارکستر ایستگاه از طریق همسرم بود که صحبت‌هایی داشتند و پیشنهادهایی شد و مشورت کردیم و ارکستر را دیدیم که کمی از کار را تمرین کرده بودند. دیدیم مناسب هستند و با تمرین‌های بیشتر با آن‌ها می‌توانیم به نتایج مطلوب برسیم. اکنون هم از این همکاری خوشحالم. مدیریت این ارکستر خیلی صمیمی و با دیسیپلین هستند و انشالله نتیجه دوستی و آشنایی ما هم نتیجه ی خوبی باشد.

کنسرت ٢۳ و ۲۴ اسفندماه نوستالژی‌های ناصر چشم‌آذر در تالار وحدت به همت موسسه "آوای دوران" و تهیه‌کنندگی رسول ترابی و همراهی ارکستر بزرگ ایستگاه روی صحنه خواهد رفت و بلیت‌فروشی این کنسرت نیز آغازشده است.