سرویس موسیقی هنرآنلاین: کیوان ساکت نوازنده و آهنگساز درباره اجرای پیش روی خود به هنرآنلاین، گفت: همان‌طور که می‌دانید این چندمین اجرای گروه ارکستر وزیری با خوانندگی وحید تاج به نفع خیریه فیروزنیا برای زنان سرپرست خانوار است.

وی افزود: این کنسرت پیش از این قرار بود در رشت برگزار شود، اما به خاطر تداخل با ایام فاطمیه به تاریخ دیگری موکول شد، اجرای بعدی 10 اسفندماه در تهران تالار وحدت است و سپس تور اروپا را برای این کنسرت در پیش خواهیم داشت. این کنسرت بعد عید نوروز در اکثر شهرهای ایران مانند مرودشت، شیراز، رشت، همدان، مشهد و... روی صحنه خواهد رفت.

او ادامه داد: در این کنسرت‌ها برای هر برنامه یک رپرتوار متفاوت و کاملاً جدید را از ساخته‌های خودم اجرا خواهیم کرد. "بهار دیگر"، "بی‌کاروان کولی"، "افسانه"، به همراه چند قطعه کلاسیک قدیمی و چند ساز و آواز ازجمله برنامه‌هایی اجرایی این کنسرت‌ها هستند.

ساکت همچنین گفت: اجرای وزیری به نفع خیریه برای چندمین بار است که برگزار می‌شود، متأسفانه از آنجایی که دولتمردان ما کمترین توجه را به این مسئله‌ دارند ما باید خودمان به فکر خودمان باشیم.

این آهنگساز گفت: بهنام ابوالقاسم (نوازنده پیانو)، سروش عازمی‌خواه (نوازنده پیانو)، اسحاق چگینی (نی)، محمد دلنوازی (عود)، اشکان مرادی (کمانچه)، کیارش ساکت (تار)، سالار زمانیان (نوازنده تار)، مهدی غلامی (نوزانده دف) و علی‌اکبر خادم (نوازنده تنبک) با خوانندگی وحید تاج در این اجراها ما را یاری خواهند کرد.

گروه وزیری به سرپرستی، آهنگسازی، نوازندگی تار و سه‌تار کیوان ساکت روز 10 اسفندماه ساعت 21:30 در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.