به گزارش هنرآنلاین، بلیت‌فروشی کنسرت‌های ماسانوری تاکاهاشی ملقب به کیتارو در ایران به‌زودی آغاز می‌شود.

علی چراغعلی تهیه کننده کنسرت درباره این برنامه توضیح داد: خوشبختانه تمام مجوزهای برگزاری این کنسرت صادر شده است. قرار بود این کنسرت در 4 اسفندماه درتهران برگزار شود ولی بنا به برخی برنامه‌ریزی‌ها از سوی ما و آقای کیتارو، اردیبشت سال 97 این کنسرت در تهران و چند شهر دیگر در کشور روی صحنه خواهد رفت.

چراغعلی افزود: پس از اجرای قبلی تقاضاهای بسیاری از شهرستان‌ها مبنی بر برگزاری این برنامه در چند شهر ایران داشتیم که همین باعث شده این بار علاوه بر تهران در چند شهر دیگر کشور نیز این کنسرت را برگزار کنیم که جزئیات آن به زودی اعلام خواهد شد.

کیتارو مهر 93 اجرایی پرطرفدار و پرمخاطب را در سالن وزارت کشور در تهران روی صحنه برد و استقبال از این کنسرت باعث تمدید چندباره آن شد.

کیتارو که متولد چهارم فوریه ۱۹۵۳ در شهر تویوهاشنی ژاپن است، در ایران طرفداران زیادی دارد. او اولین‌بار با آلبوم "جاده ابریشم" سر زبان‌ها افتاد. او در سال ۸۷ میلادی، با همکاری موسیقی‌دانانی چون جان اندرسون و می‌کی هارت، آلبوم "نور روح" را عرضه کرد که حدود ۱۰میلیون کاست از آن فروخته شد و در ایران هم با استقبال زیادی روبه‌رو شد. از دیگر آلبوم‌های کیتارو که در ایران با استقبال مواجه شده می‌توان از ماندالا یاد کرد.

او که بارها نامزد دریافت جایزه گرمی شده بود سرانجام در سال 2001 آن را در 48 سالگی برای ساخت "Thinking of you" به عنوان بهترین آلبوم سبک نیو ایج از آن خود کرد.

کیتارو سال‌هاست در آمریکا، شهر سانفرانسیسکو ساکن است و موسیقی خود را که برگرفته از اصوات طبیعت است عمدتا در استودیوی شخصی‌اش در کوه‌های ژاپن می‌سازد.