سرویس موسیقی هنرآنلاین: سریال تلویزیونی "آنام"، به کارگردانی جواد افشار در حالی از شنبه هفتم بهمن از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت که تیتراژ پایانی این سریال توسط احسان خواجه امیری خوانده شده است.

این قطعه توسط روزبه بمانی سروده و موسیقی آن توسط احسان نی زن ساخته شده است. همچنین افشین عزیزی این آهنگ را تنظیم کرده است.

این مجموعه اجتماعی خانوادگی، در ۴۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای ساخته شده و در قالب سریال شبانگاهی شبکه سه، از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 20:45 روی آنتن می‌رود.

نام مجموعه، از قهرمان قصه آن به نام آنام گرفته شده که به دغدغه‌هایی مادرانه، مسائل زندگی وی، خانواده و شهرش اشاره دارد. این سریال دهه فجر هم در گونه اجتماعی خانوادگی جای گرفته است. از نقاط جذاب این مجموعه می‌توان به‌اتفاق افتادن داستان این سریال در لوکیشن های سرسبز شهر آذربایجان شرقی و روستای نوج ده سفلی در نزدیکی شهرستان کلیبر و نیز طبیعت ارسباران و روستای نوج ده اشاره کرد.

Ehsan-Khajeh-Amiri---Gerdaab

سریال "آنام" در دو مرحله تولید شده که بخش نخست آن در آذربایجان شرقی و با حضور هنرمندان محلی شاخص آذربایجانی تصویربرداری شده است.

گلچهره سجادیه، شبنم قلی خانی، عبدالرضا اکبری، سیروس گرجستانی، فریبا متخصص، مجید واشقانی، علیرضا شجاع نوری، لاله مرزبان، سیامک صفری، امیر دلاوری، سامیه لک، کوروش زارعی، ناصر هاشمی، خسرو شهراز و کاظم بلوچی بازیگران این سریال هستند.