سرویس موسیقی هنرآنلاین: کریستف رضاعی آهنگساز درباره آخرین فعالیت‌های خود گفت: برنامه‌های کاری فشرده‌ای برای آخر سال  داشتم که تمام وقتم را پر کرده است، به‌تازگی ساخت موسیقی فیلم "زنانی با گوشواره‌های باروتی" را در دست داشتم که قرار است روز شنبه 21 بهمن‌ماه ساعت 17 در جشنواره فیلم فجر به اکران درآید.

وی افزود: این فیلم که به‌صورت مستند تهیه و تولید شده، با موضوعی متفاوت و جالب، درباره زنان و کودکانی است که در جنگ با داعش قرار گرفته و مورد هجوم واقع شده‌اند. به همین خاطر باید تمامی فشار و سختی‌ها در موسیقی این فیلم پدیدار و حس شود در نتیجه موسیقی آن به‌مراتب متفاوت‌تر از دیگر کارها است. این اثر تنها فیلم موجودم در جشنواره سی و ششم فجر خواهد بود. 

او ادامه داد: همچنین کار بعدی‌ام ساخت موسیقی فیلم "واسطه" نخستین اثر سینمایی آرش لاهوتی است که با بازی هدیه تهرانی و علی مصفا است که برای جشنواره انتخاب نشده. قصه اولین ساخته لاهوتی نیز درباره آبان زنی ۴۵ ساله است که واسطه استخدام کارگران فصلی است.

رضاعی همچنین گفت: سینما برای من انعکاس یک واقعیت اجتماعی‌ است که شخصاً دوست ندارم به یک سالنی بروم و اتفاقاتی که می‌خواهد برای خودم یا دیگری بیفتد را به نظاره بنشینم. این اتفاقات حتی بدترش هم در جامعه هست و مرا آزار می‌دهد. دلم می‌خواهد وقتی به سینما می‌روم، فضای دیگری را ببینم و تخیلم یک‌جور دیگر کار کند.

این آهنگساز در پایان نیز گفت: جشنواره فجر خیلی مهم است ولی باید این جشنواره و جشن حافظ، جشن منتقدین و جشن خانه سینما، همه در کنار یکدیگر باشند چون هرکدام اهمیت ویژه خودشان را دارند و از زاویه‌های مختلفی کلیت سینمای ایران را نشان می‌دهند. این جشن‌های سینمایی یکدیگر را کامل می‌کنند و نمی‌شود گفت که کدام‌شان برتر است و کدام نیست. ممکن است جشنواره فجر از لحاظ موقعیت و فضا امکانات بیشتری داشته باشد ولی از نظر هنری بقیه فستیوال‌ها هم همان ارزش را دارند.