سرویس موسیقی هنرآنلاین: سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در روزهای پایانی خود شاهد اجرای سه گروه با سه سبک مختلف موسیقایی بود.

صدای نقاره روی صحنه

در هفتمین شب از سی و سومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، گروه موسیقی وحید اسدالهی به اجرای موسیقی پرداخت. در این اجرا محمد نوازنده گارمون و رضا نوازنده سازهای کوبه‌ای پدرشان وحید اسدالهی سرپرست گروه و نوازنده نقاره را همراهی کردند و اجرایی پر انرژی را روی صحنه بردند.

در ابتدای این اجرا وحید اسدالهی با خانواده حادثه دیدگان کشتی سانجی ابراز همدردی کرد و در ادامه به اجرای موسیقی پرداخت. او اظهار کرد: تمام تلاش من معرفی سازم به مردم است اما بعد از این تصمیم دارم در گروه سه نفره‌ای که تشکیل داده‌ام دیگر جوانان هنرمند نیز حضور داشته باشند و یک گروه خوب موسیقی تلفیقی تشکیل بدهم.

او و فرزندانش اجرای بسیار خوب و پر انرژی را روی صحنه بردند و سالن مملو از جمعیتی بود که مدام گروه را تشویق می‌کردند.

"کوچلر"، "باسگالی"، "خالاباجی"، "سلیمانی"، "اوزن دره"، "کماله"، "ای قیز"، "مینا"، "شالاخو"، "اوزیر"، "ساری گلین"، "آرزو"، "فایتون چی"، "قزاخی"، "درآمد زابل"، "ترکمه"، "ایریلیق" و "رنگ بیات شیراز" قطعات اجرایی گروه بودند.

"دلگیری" ماکان بند روی سن

گروه ماکان بند به خوانندگی امیر مقاره و رهام هادیان برای اولین بار در جشنواره موسیقی فجر به صحنه رفت. این کنسرت در هفتمین شب سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در سالن همایش ایرانیان برگزار شد.

ماکان بند در این کنسرت قطعاتی از جمله "چشای تو"، "بازیچه"، "دلگیری"، "هر بار این درو"، "دو دیقه بودی"، "مثل کوه"، "ای داد"، "شیک" و "یه لحظه نگام کن" را اجرا کرد.

اعضای ارکستر "ماکان بند" در این کنسرت را سهیل ابادذری (کیبورد)، انوشیروان تقوی (گیتار)، علی الماسی (گیتار)، یاشار خسروی (ساکسوفون)، احمد عباس‌نیا (درامز)، مجید عطرلی (گیتار بأس) و مهران فرشباف (پرکاشن) تشکیل می‌دادند.

از جمله اتفاقات ویژه این کنسرت، تک‌نوازی یاشار خسروی و اجرای یک قطعه اسپانیایی توسط رهام هادیان بود.

اجرای پازل بند در جشنواره موسیقی فجر

در دومین سئانس هفتمین شب سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در سالن همایش ایرانیان، گروه پازل بند به خوانندگی علی رهبری میزبان مخاطبان جوان خود بود.

در این کنسرت، علی رهبری قطعات "به سرم زده"، "اصلاً دلم خواست"، "نگم برات"، "معشوق"، "دلارام"، "گریه چیه"، "اولین باره"، "دلداده"، "کار دادی دستم"، "به شرطی که"، "چشم چشم" و "بی تاب" را اجرا کرد.

علی رهبری خواننده گروه "پازل" در بخشی از این کنسرت از تنظیم‌کننده قطعات گروه تشکر کرد و گفت: تمامی آهنگ‌های گروه "پازل" و دیگر آثاری که برای تعدادی از ستاره‌های موسیقی پاپ کشورمان تنظیم شده با همت و تلاش آرین بهاری بوده که من از شما می‌خواهم او را تا می‌توانید تشویق کنید.

اجرای شب گذشته "پازل بند" اولین اجرای این گروه در جشنواره موسیقی فجر بود.