سرویس موسیقی هنرآنلاین: امروز چهارشنبه 26  دی ماه 10 گروه در ژانرهای مختلف موسیقی اجراهای خود را برگزار خواهند کرد.

تالار وحدت

همایون سخی موسیقی افغانستان را به ایران می‌آورد. پس از این‌که موسیقی افغانستان برای مخاطبان اجرا شد نوبت به اجرایی متعلق به گروه "تاروپود" می‌رسد. تاروپود نام جدیدترین اثر حمید متبسم با خوانندگی وحید تاج است. این اثر در تالار وحدت نیز با صدای وحید تاج اجرا خواهد شد.

تالار رودکی

صربستان با گروه موسیقی رنسانس در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر شرکت می‌کند. گروه موسیقی رنسانس قدیمی‌ترین گروه حرفه‌ای جنوب شرقی اروپا است و بیشترین اجراها را در این قاره داشته است. پس از اجرای این گروه موسیقی باسابقه گروه موسیقی نقش آثارش را ارائه می‌کند. نقش به سرپرستی و آهنگسازی امیر شریفی و با خوانندگی مهدی امامی روی صحنه حاضر می‌شود.

برج آزادی

دو سئانس این روز از جشنواره موسیقی فجر را گروه موسیقی داماهی به خود اختصاص داده است. داماهی در برج آزادی به سرپرستی دارا دارایی، نوزانده باس، به اجرای خود می‌پردازد. این گروه با هدف تولید موسیقی با رویکردی آزادانه در تلفیق اِلمان‌های موسیقی محلی ایران (به‌ویژه موسیقی سواحل جنوب ایران)، جَز، رگه، فلامنکو، آفرو، لاتین، فانک، موسیقی هند و … به ساخت و تولید اولین آلبوم خود اقدام نموده است.

فرهنگسرای نیاوران

گروه موسیقی امین غفاری نخستین اجرای این روز فرهنگسرای نیاوران را به خود اختصاص داده است. این نوازنده ویولن در حالی گروه خود را روی صحنه می‌برد که چندی پیش کنسرت موسیقی کلاسیک خود را در تالار وحدت برگزار کرده است. در سئانس دوم این روز نیز تریو شوسون از موسیقی فرانسه می‌نوازد.

سالن ایرانیان

دو سئانس سالن ایرانیان به سیروان خسروی تعلق دارد. این خواننده پاپ که تاکنون کنسرت‌های موفق زیادی داشته است در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر شرکت می‌کند، این خواننده در جشنواره سی و دوم فجر شرکت نداشته است.